gedeelde hardeschijf c/d verloren mail op c

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scalbar

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
mijn hardeschijf is niet meer op te starten windows xp op de c staan,
nu heb ik xp op de d schijf gezet en kan ik de pc weer opstarten.
nu de vraag: ik heb op de c schijf nog een paar belangrijke mail's staan hoe kan ik daar bij komen.

Is de C schijf al een keer geformateerd sinds je windows hebt geinstalleerd? En kun je de C schijf zien als je naar 'Deze computer' gaat kijken?

Groetjes,

Kaj-Ivar

nee niet geformateerd , en ik kan de c schijf zien bij deze computer

OK, dan zal het nog wel te doen zijn... Gebruik je microsoft outlook? zo ja, welke versie?

Oh sorry ik was onduidelijk ik bedoelde of het Office 2003, 2007 of nog iets anders was... Of gebruik je Outlook Express?

Laatst bewerkt:
Denk Outlook Express, gezien er geen Outlook versie 5 is, voor zover ik weet.

Oh nou als het Outlook Express is kan ik niet echt helpen... Misschien weet iemand anders hoe dit moet? Ik weet wel dat je eigenlijk wat met register waardes moet gaan werken maar ik weet niet of dit werkt als je windows opnieuw hebt geinstalleerd...
Je kunt ook je geluk bij google zoeken ;)

Groetjes,

Kaj-Ivar

Voor Office Outlook op C in documents and settings laten zoeken naar PST bestand.

Outlook maakt een PST bestand aan. Hierin zou ook je mail moeten zitten, mits het niet overschreven is.

oke ik ga ff kijken wat ik kan vinden.
ik heb de nieuwe windows op de d schijf gezet en niets met de c schijf gedaan

Volgens mij kun je berichten alleen terug krijgen door alle berichten te importeren en dan de genen die je niet nodig hebt te verwijderen.
Als het outlook express is ''Om uit te vinden waar de emails zijn opgeslagen, start u Outlook Express een selecteert u in het menu Extra | Opties het tabblad Onderhoud. Op het tabblad Onderhoud vindt u de knop Archiefmap. Wanneer u op deze knop klikt verschijnt er een venster met de verwijzing naar de map waar de bestanden zich bevinden. Start vervolgens Verkenner en navigeer naar deze map. In de map bevinden zich een aantal bestanden met de extensie .DBX. In deze bestanden zit uw mail opgeslagen.''
open nu je programma waarmee je je mails nu binnen krijgt, druk op bestand->Importeren->berichten->outlook express en geef de locatie op waar de dbx bestanden staan. importeer nu de map waar de mails in zouden moeten staan en je hebt ze weer.

ben aan het zoeken als er nog meer tips zijn graag!!als ik ze gevonden heb meld ik het gelijk

oke het is gelukt !!!!!!!!!!!! :thumb:
Eerst heb ik gezocht naar outlook pst op de c schijf en gevonden.
Deze naar de d schijf gecopieerd en daarna met outlook geimporteerd.

Bedankt voor jullie tips

ggr Scalbar :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan