• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gedeelde map

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tsw

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2011
Berichten
183
Goedemorgen,

Ik heb een gedeelde excel map, en ik heb daar vormen ingezet (voordat ik hem op delen heb gezet)
Maar nu ik hem op delen heb gezet kan ik geen vormen meer toevoegen en geen vormen meer verplaatsen.

Hoe kan dit, en hoe kan ik dit oplossen?

Met vriendelijek groet,
 
Laatst bewerkt:
Heb jij een andere oplossing hiervoor?
Ik heb overal 'vormen' (lees blokken) met tekst er in. en deze wil ik kunnen verplaatsen.
Maar dat andere ook gelijk zien als ik wat verplaats.

Hoe kan ik dit op een andere manier doen?
 
Maak er een voor anderen read-only map van.
 
Ja dat kan, maar hier liefste zou ik hebben dat zij die blokken ook kunnen doorschuiven.
 
'Doorschuiven' ???

Kan het iets minder cryptisch allemaal ?

Wat wil je in welk progrmma wat is het beoogde resultaat , etc. Hoe konkreter, hoe beter.
 
Ik heb een excel bestand, waar 'vormen' (blokken) in staan met werknummer en overige informatie.
Die alle processen af moeten gaan.

Maar als 1 afdeling dat werknummer af heeft, moeten ze hem door schuiven naar de volgende afdeling, zodat die kunnen zien dat zij dat werknummer moeten oppakken.
Maar je kunt die blokken heel makkelijk over excel schuiven (Slepen) zolang excel niet op delen staat.

Maar zodra die op delen staat kun je deze blokken niet meer verplaatsen.

Hoop dat het zo iets duidelijker is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan