Gedeelde mappen wee persoonlijke mappen maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

keesheersping

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2004
Goeden avond beste forum leden.
Begin januari 2010 kocht ik een 2e hands laptop DEll 15 inch gebruikt!
Daar zit XP pof op. De laptop functioneert goed, maar heeft wel een probleem! Deze laptop zat bij de vorige eigenaar kennelijk in een huis- netje met gedeelde mappen!

De verkoper heeft toen hij de laptop aan mij verkocht zijn prive documenten verwijderd maar de netwerk instellingen en gedeelde mappen laten staan! Op zich geen probleem echter de trial versie van Nero werkt niet meer en wil ik verwijderen voor een versie die ik nog had ! Maar bij het verwijderen krijg ik een venstertje in beeld met daarop de tekst Kan geen toegang krijgen tot de netwerk locatie\\SERVER\SHAREDOCC\DANIELLE\vdpc\MIJNafbeeldingen\,
Ook bij het updaten van Adobe reader gebeurt het zelfde Kan geen toegang krijgen tot de netwerk locatie]]SERVER\SHAREDOCS\Danielle]vdpc\Mijn afbeeldingen\ Wie weet raad ,liefst zonder XP opnieuw te installeren!

Wie weet raad liefst zonder de computer geheel opnieuw te installeren/

groet kees heersping

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ten eerste: ik zou niet met de meuk van een vorige eigenaar willen blijven zitten en een complete herinstallatie doen. Dan ben je ervan af.

Ik denk trouwens dat de laptop in een bedrijfsnetwerk heeft gehangen en dat er een centrale distribute of upgrade heeft plaatsgevonden van betreffende programma's bij het verwijderen wordt dat ook gevraagd naar die 'bronlocatie'.
Je zou met ccleaner kunnen proberen de software te verwijderen.

PrtScrn.jpg

Hoi Kees,

Ik ben het gedeeltelijk eens met vanveelen, ik zou ook een verse installatie doen. Je weet tenslotte niet wat de vorige eigenaar allemaal op heeft zitten..

Maar zoals jij al aangeeft zat het beestje in een thuisnetwerk.
En ik denk dat het een combinatie is van beide gegeven oplossingen.
Dus zowel de oplossing van srpchulp en het gebruik maken van Ccleaner zoals vanveelen aangeeft.

Wat je ook nog kunt proberen is TotalUninstall.

Ik hoop dat het lukt!

gedeelde mappen weer persoonlijk maken.

Beste sr pc hulp,
Het is niet gelukt met de door u getipte register wijziging. het is nog steeds niet mogelijk Adobe arcobat te updaten en Nero te verwijderen.

De tip van Hr. vanVeelen om ccleaner te gebruiken geeft ook geen soelaas! dit programma krijgt het ook niet voor elkaar.
Derhalve ben ik het met jullie eens.... alles er maar af en opnieuw beginnen!Weg met de ouwe meuk!
Dank jullie alle 3 voor de bijstand!
groet en goed week-end allen

kees

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan