Stefan1987
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 jul 2007
We hebben de volgende situatie we hebben een linksys rv082 router liggen. Deze is ingesteld op 2 vlans. Het ene vlan zit systeem beheer op en het kassa netwerk. het 2e Vlan is het installatie netwerk met een synology nas als image server. vanaf de router gaat voor elk Vlan 1 utp (ftp cat 6) kabel naar een gigabit switch nu hadden we op Vlan 2 wat ons image netwerk is een heele trage verbinding dus hebben we de switch vervangen door een gigabit smart switch. Nu is het netwerk nog steeds traag en af en toe valt het zelfs weg. We hebben alle bekabeling al na gekeken die naar de switch toe loopt. Nu denk ik dat het nog 1 ding kan zijn maar zou daar graag zeker van zijn voordat ik heel de installatie hoek ga slopen.
We hebben namelijk 1 kabelgoot met daarin 12 utp wall outlets alles ook weer bekabeld met cat 6 ftp kabel. maar in de zelvde goot zit ook electra. We hebben deze goot wel in 2e verdeeld aan 1 kant alle electra en aan de andere kant alle data kabels. Daar tussen in hebben we een stale plaatje
Ik hoop dat jullie hier voldoende informatie voor hebben als er nog vragen zijn meld het ik houd het hele dag in de gaten
Alvast bedankt
Groeten Stefan
We hebben namelijk 1 kabelgoot met daarin 12 utp wall outlets alles ook weer bekabeld met cat 6 ftp kabel. maar in de zelvde goot zit ook electra. We hebben deze goot wel in 2e verdeeld aan 1 kant alle electra en aan de andere kant alle data kabels. Daar tussen in hebben we een stale plaatje
Ik hoop dat jullie hier voldoende informatie voor hebben als er nog vragen zijn meld het ik houd het hele dag in de gaten
Alvast bedankt
Groeten Stefan