gedeeltelijk geen hotmail meer in OE

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
Ik heb onlangs een nieuwe HD geplaatst en daarop dus alles schon geinstalleerd. Mijn hotmail haal ik altijd binnen in Outlook Express. Na de schone installatie heb ik gewoon alles een paar keer op kunnen halen, maar sinds 2 dagen wil ie van de 4 hotmailadressen er twee niet meer synchroniseren. De andere twee niks mee aan de hand.

Tijdens het VErzenden en ontvangen blijft ie hangen op mijn 3e hotmailaccount en haalt dus ook de vierde niet meer op. Ook als ik ze apart laat ophalen doen die 2 het niet.

Ik heb via de hotmail-site gekeken of er misschien een bericht de boel zat te blokkeren, maar daar is verder niks bijzonders aan de hand.

Ik zie er totaal geen reden voor waarom ie het nu ineens niet meer zou moeten doen... omdat ie het gedurende een dag of 4 wel gewoon gadaan heeft.
Iemand ook maar enig iedee waar ik het in kan zoeken?

Ik kon een paar dagen terug niet meer op mijn Hotmail-account komen vanwege technische problemen met de Hotmail-server waar mijn account op bewaard wordt.

Ik kreeg toen steeds deze melding:
attachment.php

Ik krijg geen enkele melding. Via de site kan ik ook gewoon bij mijn mail, lezen en versturen.

Nee, het zit ws ergens op mijn pc denk ik. Heb het overigens ook geprobeerd zonder firewall aan, maar dat is het ook niet. Vreemd is ook dat nu 2 van de 4 het niet doen, en 2 van de 4 het wel gewoon doen...

Ik kwam er vanmiddag ook achter dat mijn netwerk (nog) niet in orde is. Ik kan op laptop en pc wel allebei internetten via draadloze E-tech modem-router. Maar ik heb op de laptop de pc niet onder computers in het netwerk, op de pc heb ik wel de laptop in het netwerk maar heb ik geen toegang.

Op beide draait NIS2004, en heb ik onder firewall, networking ook op beide de netwerkadressen (10.0.0.2 enz) toegang gegeven.

Ik snap er werkelijk niks van....
op de laptop kan ik gewoon in OE mijn hotmailpost ophalen....

WIE O WIE??

Ook niet op hotmail

Hoi zag je bericht ook staan en vroeg me af of htomail al bij iemand anders werkt? Kom er ook al twee dagen niet op. en dan best iritant natuurlijk!

Iemand een idee hoelang het duurt?

Werkt normaal hier. Hoe wil je inloggen? via hotmail zelf of via OE of outlook?

Krijg je nog meldingen?

Hij laad bijna niet in en als hij eindelijk klaar is met laden dan geeft hij het onderstaande aan

De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

hoe zou dit kunnen :confused:

Ik ben intussen elke dag aan het proberen gebleven. Steeds weer de accounts verwijderd, opnieuw aangemaakt enz enz enz. Steeds lukte het niet om er enige verandering in te brengen. Groot is mijn vreugde (en verbazing) want ik heb nu net weer al mijn hotmailaccounts werkend onder OE. Wàt het is geweest, weet ik nog steeds niet. Maar hier werkt het NU dus normaal...!!

Als ik het goed begrijp, DeHaag, kun jij de site ook niet bereiken? Da's natuurlijk een heel ander probleem. Ik weet dat zogauw ook niet. Mogelijk daar een storing / onderhoud.
Of misschien een internetbeveiliging die geen interactieve mail toestaat? (optie NIS)

doet t weer

Nou hij doet het weer hotmail :) dus das beter, zal inderdaad wel een storing zijn geweest, maar duurde wel lang zo en dan voor hotmail...
Jij ook mooi dat alles weer operatief is en surf mail ze dan he

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan