marianneke
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 25 feb 2001
Ik heb onlangs een nieuwe HD geplaatst en daarop dus alles schon geinstalleerd. Mijn hotmail haal ik altijd binnen in Outlook Express. Na de schone installatie heb ik gewoon alles een paar keer op kunnen halen, maar sinds 2 dagen wil ie van de 4 hotmailadressen er twee niet meer synchroniseren. De andere twee niks mee aan de hand.
Tijdens het VErzenden en ontvangen blijft ie hangen op mijn 3e hotmailaccount en haalt dus ook de vierde niet meer op. Ook als ik ze apart laat ophalen doen die 2 het niet.
Ik heb via de hotmail-site gekeken of er misschien een bericht de boel zat te blokkeren, maar daar is verder niks bijzonders aan de hand.
Ik zie er totaal geen reden voor waarom ie het nu ineens niet meer zou moeten doen... omdat ie het gedurende een dag of 4 wel gewoon gadaan heeft.
Iemand ook maar enig iedee waar ik het in kan zoeken?
Tijdens het VErzenden en ontvangen blijft ie hangen op mijn 3e hotmailaccount en haalt dus ook de vierde niet meer op. Ook als ik ze apart laat ophalen doen die 2 het niet.
Ik heb via de hotmail-site gekeken of er misschien een bericht de boel zat te blokkeren, maar daar is verder niks bijzonders aan de hand.
Ik zie er totaal geen reden voor waarom ie het nu ineens niet meer zou moeten doen... omdat ie het gedurende een dag of 4 wel gewoon gadaan heeft.
Iemand ook maar enig iedee waar ik het in kan zoeken?