Gedeeltelijk openen instellingenpagina router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronny79

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2006
Beste mensen!
Ook ik heb een probleempje... :shocked:

Ik heb W-XP en kabelinternet van chello. Internet via de modem werkte gewoon goed. Nu heb ik er een router tussen gezet om het internet met mn buurvrouw te kunnen delen. Na lang op mn eigen PC geprobeert te hebben heb ik de router maar op de PC van mn buurvrouw geinstalleerd. Dit gaf geen problemen en ze heeft nu internet. Geen problemen met de router of het internet dus... Ook het installeren doe ik op de juiste manier. :thumb:

Maarrrr... als ik op mijn PC de router wil installeren wil de installatiepagina telkens maar gedeeltelijk openen (asp). De gedeeltes van de pagina waar de knoppen en vinkjes zitten krijg ik grmbl telkens niet te zien en kom dan dus niet verder... ook een uur laten laden help geen moer.

Weer iemand waar dit aan kan liggen??
Ik heb er een usb-ethernet adapter tussen gehad en een netwerkkaart die het allebei zonder de router gewoon (snel) deden. Nogmaals, bij de buurvrouw werkt alles naar behoren en ik kreeg daar de instellingen pagina van de router gewoon snel geopend...

Alvast bedankt en hoop dat iemand mij kan helpen want ik wordt er nu zo onderhand echt een beetje leip van in mn bol... :confused:

Groeten Ron

Kan je je pagina's ook niet maximaliseren met de knop rechtsbovenaan je scherm?

Snelle reactie!! ;)

Dat heb ik niet geprobeert maar waar zou het in dat geval aan kunnen liggen? Overigens stond het scherm al op maximaal.

Kan het niet te maken hebben met aan welke poort de pc is aangesloten?
Dat bijvoorbeeld alleen de pc op poort 1 volledig toegang tot de router kan krijgen?
Verwissel de netwerkkabels eens van plek...
Ik heb er zelf nooit van gehoord, maar in computerland sta ik nergens meer van te kijken...

Ik heb eerst alleen mijn pc geprobeert, toen na twee weken er nog geen schot in zat heb ik gisteren maar de laptop van mn buuv gepakt... dus dan het daar niet aan liggen denk ik...

Tiz opgelost! :eek:
En wat het was?.......

Een vriend die werkt bij UPC (!!) had de stekkertjes van de kabeltjes geknepen en net één stekkertje van de 4 verkeerd geknepen... :confused:
Het bleek dus voor de modem geen 'ahum' uit te maken echter voor de router wel!
Maar allemaal harstikke bedankt voor het meedenken en wellicht was dit een leermomentje! :thumb:

Groetjenzz!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan