Gedeeltelijke iFrame

Status
Niet open voor verdere reacties.
Well, dat zou natuurlijk wel heel makkelijk zijn he? Stukjes microsoft-site op je eigen site 'plakken'.

Behalve dat het dus eigenlijk niet echt mag (zonder toestemming van MS), zal het niet gaan lukken. Met een server-side taal zou je de site kunnen opvragen en 'knippen', maar dat is ook niet toegestaan.

Well, dat zou natuurlijk wel heel makkelijk zijn he? Stukjes microsoft-site op je eigen site 'plakken'.

Behalve dat het dus eigenlijk niet echt mag (zonder toestemming van MS), zal het niet gaan lukken. Met een server-side taal zou je de site kunnen opvragen en 'knippen', maar dat is ook niet toegestaan.

Ik zal dan verder wel me eigen creativiteit gaan gebruiken.

Ik bedoel dat oranje vlakje met die optie's om IE9 te kunnen downloaden, dat zou ik wel op mijn site willen hebben, met uiteraard de download link van hun site. Ik pas daar verder niets aan en het lijkt mij alleen maar in het voordeel van hun?!

Maar als het niet gaat dan gaat het niet?

Of begrijpen we elkaar niet goed?!

Nope, dat zal niet gaan.

Je kan uiteraard WEL het zelf maken. That is, je kan je eigen HTML + CSS schrijven; en dan linken naar de downloads van de windows site.

:thumb:

De al dan niet te be-iframen pagina http://windows.microsoft.com/nl-NL/internet-explorer/products/ie/home ziet er bij mij zo uit:

ie-download.jpg

Kleine complicatie: IE8? en waar is het oranje gedeelte ? :d​

Oorzaak: de firma M$ wil eerst CSSh-€ zien, voordat ik bij het oranje mag komen.
Het is een automatische alternatieve pagina, speciaal voor mij en andere hardnekkige XP-gebruikers gemaakt... Want "Als u Windows Vista of Windows 7 hebt geïnstalleerd op uw computer, kunt u Internet Explorer 9 op uw computer installeren." En: "Bent u op zoek naar Internet Explorer 9? Als u Internet Explorer 9 wilt installeren, dient u te upgraden naar een meer recente versie van Windows. link: Waarom Windows 7?" - Jammer, maar helaas!

Dat pleit er nog meer voor om zelf een link naar de IE-9 downloadpagina te maken, met kleine kritische kanttekening.
Of naar de nieuwste Firefox, Chrome, Opera of Safari.
Die vragen niet om een ander Operating System te kopen. ;)
(en er meteen een nieuwe computer bij te moeten kopen, als je spec's onvoldoende zijn voor Win7)

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Laatst bewerkt:
IE8? en waar is het oranje gedeelte ? :d

Ik snap de bedoeling ja, wellicht zijn die pagina's van hun gebasseerd om het besturingsysteem dat er op dat moment actief is als je hun website bekijkt.

U gebruikt XP, IE 9 is niet voor XP gemaakt dus krijg u inderdaad IE 8 voor je neus gegooid.

Nope, dat zal niet gaan.

Je kan uiteraard WEL het zelf maken. That is, je kan je eigen HTML + CSS schrijven; en dan linken naar de downloads van de windows site.

:thumb:

Dat houdt het op en zal ik zelf wel wat moeten verzinnen, zoals ik het al met CSSHunter er over had is dat natuurlijk wel moeilijk, wat dan moet gebasseerd zijn op het besturingsysteem dat op dat moment actief is, mensen met Windows XP kunnen niet op eens IE 9 voor hun neus gegooid krijgen.

Je kan natuurlijk ook gewoon een dowload-pagina maken voor browsers die WEL op elk OS werken, zoals Firefox of Chromium ;)

Dit zou ook eventueel nog een optie kunnen zijn, maar ik wil me eerst richten op IE.

Bedankt voor jullie hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan