Gedelete (.TXT) bestanden terughalen ? hoe ? ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flameshot

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2008
Berichten
24
Hoi iedereen,
Ik heb perongeluk 5 dagen geleden wat 'txt' bestanden gedelete die ik graag zou terug hebben. Ik heb ze proberen terug te halen met een programma pandora en het programma pc file inspector. Maar het lukt me ze maar niet om te vinden. Ook al maak ik nu een 'txt' bestand aan en plaats hem in program files op de C schijf en delete hem van me comp + prullenbak. Krijg ik hem niet meer terug gevonden?

Kan iemand me please helpen!
 
@joep1995: Dat programma is (tenzij ik me sterk vergis) helemaal niet bedoeld voor het terughalen van bestanden, maar om je Windows te optimaliseren/sneller te maken.

@topic-starter: Kijk of je met Recuva (kies de juiste bestandssoort, en zet het vinkje "bij Uitvoerig scannen inschakelen")

Succes,

Tijs.
 
(oops sorry had dnties bericht nog niet gelezen, reactie op Joep)
Ik heb hem geinstalleerd en heb in C schijf proberen te zoeken, maar het gedelete bestand (TXT) vindt die niet ? Terwijl andere txt's wel. En hoevaak ik ook die txt's weg gooi en probeer te zoeken ze komen niet meer terug? kan iemand me dit misschien uitleggen.
Thanks alot...

Dgniet je hebt gelijk.. maar je kan ook delete bestanden herstellen.. maar ik weet maar niet waarom die programmas me pas gedeleten 'txt's niet vinden ? .. al gooi ik er nu nog 1000 weg ik krijg ze niet gevonden, terwijl andere txt's wel. ?
 
Laatst bewerkt:
Als het bestand ondertussen is overschreven door andere bestanden kan het niet meer teruggehaald worden. Dat gebeurt extra gemakkelijk als de schijf zelf behoorlijk vol is.

Het is natuurlijk niet slim om nieuwe bestanden aan te maken ondertussen (zie hierboven!) vóórdat je de bestanden hebt kunnen terughalen. Je 'testwerk' met het aanmaken en weer verwijderen van .txt bestanden vind ik dus nogal dom.

Ik laat het aan anderen over je nog verder hierover te informeren en andere recovery-programma's aan te raden die mogelijk alsnog die bestanden terug zouden kunnen halen.

Tijs.
 
Ik heb alleen maar (txt's aangemaakt die maar 10 kb zijn :p dus dat neemt geen ruimte in beslag) en het is niet op deze computer maar op een andere, maar wat ik ook delete de computer wil het niet terug vinden :( .. alleen maar vage txts waar allemaal codes in staan.
Iemand raad ?
 
Het lukt me niet om 'txt's terug te vinden alleen die van het systeem ? is er een programma die ze wel terug vind :( ?
Hopelijk kan iemand me helpen.
alvast bedankt..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan