gedownload en niet kunnen openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mtenklooster

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2001
Ik heb een vreemd probleem. Ik heb om mijn c-schijf een aparte map aangemaakt voor alle software wat ik download.
Echter 9 van de 10 x keer kan ik het niet openen om het te installeren.
Wat gaat er fout??

Wat voor een files zijn het dan?
Staat er ZIP achter?
Heb je een unzip en zip- programma zoals FilZip of WinZip.
Hoe ziet het icoontje eruit?

Waarom kan je het niet openen? Krijg je foutmeldingen?

Heb je de map tijdelijke internetbestanden al leegegooid?

Zoals Elisa zei; wat voor bestanden?

Zoals reeds eerder gevraagd door Elisa en XP_PC.
Wat voor bestanden zijn het?
.zip, .rar, .ace, .bin of .exe?

Als we dat weten kunnen we je wellicht verder helpen.

Ik krijg geen foutmeldingen, als ik het icoontje van het te installeren programmatje of update dubbelklik, gebeurt er helemaal niets.

Je wilt dus zeggen dat alle files met *.exe niet door jou te openen zijn?
Hoe kun je dan wel programma's starten?
Wat is nou precies de extensie van die files?

Het zou iets met install shield kunnen zijn dus probeer wat duidelijker te zijn.

Het vreemde is dat geen enkele extensie zie, of doe ik misschien iets fout bij het downloaden.
Ik zie ook niets onder eigenschappen.
zie printscreen van de map

:confused:

configuratiescherm, mapopties, 2e tabblad, "extensies verbergen voor geregistreerde bestandstypen" uitschakelen.

Verder printscreen.
Maximaal 100 KB en toegestane bestandsextenties: gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar.

he he dat is een stuk duidelijker zeg, nooit geweten! het zijn op enkele zip files allemaal .exe bestanden

volgens mij is dat geen probleem, wel af en toe op mijn bureaublad wanneer ik een snelkoppeling dubbelklik, dat werkt ook niet altijd.lastig... Maar verder de programma die ik erop heb staan, werken bijna allemaal normaal.

Het gaat alleen niet goed bij programma's die ik heb gedownload. Als ik deze dubbelklik, of uitvoer dan komt er heel kort even het zandlopertje en daarna niets meer. Dat is juist ook het vreemde
:(

Geplaatst door XP_PC
<s>Waarom kan je het niet openen? Krijg je foutmeldingen?</s>

Heb je de map tijdelijke internetbestanden al leegegooid?

<s>Zoals Elisa zei; wat voor bestanden? </s>

ik heb gescand op virussen maar het regdit bestandje geeft een foutmelding bij het openen. toepassingsfout kan de toepassing niet juist initialiseren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan