Gedownload spel spelen?!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

namsob

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2009
hoi,
ik heb een spel (colin mcrae 3) gedownload, nu heb ik 3 bestandjes: een 7z bestand, een MSinfo-document en een internetsnelkoppeling. Hoe kan ik dit spel nu spelen???

mvg,
namsob

die 7z uit pakken met of 7-zip,of met winrar
en vertel dan wat er uitkomt

hoi,
ik heb een spel (colin mcrae 3) gedownload, nu heb ik 3 bestandjes: een 7z bestand, een MSinfo-document en een internetsnelkoppeling. Hoe kan ik dit spel nu spelen???

mvg,
namsob

door het 7z bestand uit te pakken, het toverwoord is google....

die 7z uit pakken met of 7-zip,of met winrar
en vertel dan wat er uitkomt

hoi,
ik heb hem uitgepakt. er staan nu allemaal bestandjes die je nodig hebt voor het spel.
je moet volgens mij dan op "regsetup" klikken en dan moet hij zich gaan installeren.

maar al ik dan op installeren klik staat er: Erroe (-1014): Unsupported type encountered in registry operations. (ik kan alleen op okey klikken)

wat betekend dit?

gr.

hoi,
ik heb hem uitgepakt. er staan nu allemaal bestandjes die je nodig hebt voor het spel.
je moet volgens mij dan op "regsetup" klikken en dan moet hij zich gaan installeren.

maar al ik dan op installeren klik staat er: Erroe (-1014): Unsupported type encountered in registry operations. (ik kan alleen op okey klikken)

wat betekend dit?

gr.

Installeren doe je niet met reg setup, maar met de gewone setup van de game

oooo, okey

dan krijg ik een bericht of ik dat bestand aan een register wil toevoegen....

p.s. als ik "regsetup"doe, begint hij wel met installeren tot ik dat foutbericht krijg...

gr.

Laatst bewerkt:
Berichten m.b.t. wel of niet toegestaan verwijderd.

In de regels staat:
Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
Let wel: plaatsen, dat houdt in dat wanneer je ergens problemen mee hebt dit gewoon mag worden besproken zolang er geen cracks, serials of andere materiaal wordt vermeldt.

Berichten m.b.t. wel of niet toegestaan verwijderd.

In de regels staat:

Let wel: plaatsen, dat houdt in dat wanneer je ergens problemen mee hebt dit gewoon mag worden besproken zolang er geen cracks, serials of andere materiaal wordt vermeldt.

dan is mijn vraag toch toegestaan?

gr.

maar als ik op de setup klik vraagt die of ik dat bestand aan een register wil toevoegen. als je dan ja, of nee doet gebriet er verder niks...

weet iemand hoe dit werkt??

mvg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan