gedownloade bestanden verdwijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

grootzevert

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2009
Als ik met IE of FF een bestand download (elk type), zelfs in de VEILIGE MODUS, wordt dit bestand automatisch verwijderd in de bijbehorende map :(
Wat is hier aan de hand???

is er een programma geinstalleerd dat je 'temp' map automatisch leegmaakt? Een of ander opschoon programma fzo?

Om welke map gaat het. Weet je zeker dat het bestand ook daadwerkelijk gedownload word. Hoelang heb je dit al?

downloads niet zichtbaar

Het zal inderdaad wel een programma zijn dat, wanneer de download compleet is, deze verwijderd. De vraag is welk programma dan dit zijn?

We hebben dit ca 2 mnd.

Het is natuurlijk ook een optie om naar een herstelpunt te gaan te kijken of de downloads dan goed gaan. Is dit een optie?

grootzevert

Het zal inderdaad wel een programma zijn dat, wanneer de download compleet is, deze verwijderd. De vraag is welk programma dan dit zijn?

We hebben dit ca 2 mnd.

Het is natuurlijk ook een optie om naar een herstelpunt te gaan te kijken of de downloads dan goed gaan. Is dit een optie?

grootzevert

dat zou een optie zijn als je een grote harde schijf hebt met dus veel herstelpunten maar bij mij is dit in ieder geval niet zo :confused:

Je zou het dus kunnen proberen maar ik denk dat je beter op zoek kunt gaan naar welk programma dit zou kunnen uitvoeren.

Heb je bijvoorbeel voor FF als eens ingesteld dat je downloads automatisch op het bureaublad terecht komen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan