gedownloade dvd branden op dvdr

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlekkie20

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 nov 2008
hallo

ik heb een probleem

ik heb net een dvd gedownload van 4,3gb groot met allemaal losse bestanden onder andere rar bestanden van 48829 kb en allemaal bestanden met .r30 bijvoorbeeld en dat is ook 48829kb en heb een SFV en ISO bestand en daarnaast nog een systeeminformatiebestand.

maar mijn vraag is wat moet ik doen om hem op dvdR te kunnen branden??

mvg kevin

oke en hoe dan op dvd zetten gewoon die bestanden die uit de rar map komen op dvdr zetten??

Welkom op Helpmij.:)

Hangt er vanaf wat voor bestand of bestanden er uit de rar komt.

hallo

ik heb een probleem

ik heb net een dvd gedownload van 4,3gb groot met allemaal losse bestanden onder andere rar bestanden van 48829 kb en allemaal bestanden met .r30 bijvoorbeeld en dat is ook 48829kb en heb een SFV en ISO bestand en daarnaast nog een systeeminformatiebestand.

maar mijn vraag is wat moet ik doen om hem op dvdR te kunnen branden??

mvg kevin

als ik jou was zou ik het eerst op een dvd-rw proberen om problemen te voorkomen dan kan je de bestanden tenminsten nog wissen bij een rw

ja het zijn allemaal rar bestanden en er komt nu al 2 keer dezelfde ISO bestand uit van 4,3GB dat kan natuurlijk niet ik heb ook al een lijst van r30 tot en met r92 is dat niet wat??

Een ISO kan juist wel. Deze met DVD-decrypter of de opvolger ImgBurn branden op dvd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan