Gedownloade films afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

randew

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2010
Hallo,

Wie kan mij helpen.
Bij een aantal films die ik download(formaat .avi) en afspeel via VLC krijg ik de melding Codec Error, Use windows mediaplayer.
Als ik de film via Windows Mediaplayer wil afspelen krijg ik dezelfde melding. Wie kan mij helpen, moet ik andere software downloaden om de film te kunnen zien?

Als ik de codec heb gedowload waar moet ik die opslaan? In een map van VLC=

Eenvoudigweg opslaan in een map die je bv. "downloads" noemt.
Je kunt ook op uitvoeren klikken, dan wordt hij standaard in progam files geplaatst.

ik de k-lite codec pack opgeslagen op mijn harde schijf in progam files. Nu hoef ik niks meer te doen?

Heb je wel op "uitvoeren" geklikt om de codecs te installeren? (installatieprogramma zet ze zelf op de goede plek)

Ik wil graag bijleren jongens. Was VLC player niet juist DE oplossing om niet meer steeds codecs te hoeven installeren? Hoe zit dit nou precies? AVI moet toch zeker wel lukken? Of heeft die andere video/geluid sporen/signalen? h.264 moet toch ook lukken?

Laatst bewerkt:
Ik heb alleen opgeslagen, ga proberen met uitvoeren.

Als ik uitvoeren doe moet ik veel opties aanvinken, moet ik gewoon laten de opties die al zijn aangevinkt?
Je krijgt ook optie windows media classic(standaard aangevinkt) en optie windows media player.
moet ik windows media classic uitvinken en windows media player aanvinken, want deze gebruik ik en VLC.

VLC heeft praktisch elke codec.

Wat voor codec word er gebruikt? Staat vaak in de titel van het bestand of moeten we vragen wat voor films jij wel niet kijkt :evil::p

db codec

Ik heb alles gedownload wat jullie hebben staan in deze topic maar het werkt niet. Ook de VCL speler speelt de gedownloade film, via VUze, niet af??? Vreemd toch.

ik moet eerst me aanmelden via deze site en dan pas moet het gaan werken???

http://watchvid.info/i.htm

Laatst bewerkt:
ik denk dat je een van de nieuwste films hebt gedownload en dan meestal zegt hij dat je hem dus in mediaplayer moet openen dus doe je dat dan word je direct door verwezen naar een site waar je je moet registreren en een speciale codec moet downloaden.
tenminste heb ik ooit een keer gehad.

dus gewoon even andere film downloaden dan moet het goed zijn :D

klopt

Film was SALT en ik dacht ff kijken of het wat is. Zal een andere downloaden en proberen.. Maar is er geen manier om toch die film af te spelen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan