Gedownloade game installeren (.ccd, .cue, .img, .sub)

Status
Niet open voor verdere reacties.

knorretje84

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2007
Hallo,

Ik heb onlangs het spel Worms gedownload en na uitpakken heb ik een map met 4 bestanden met de extenties .ccd, .cue, .img en .sub.
Nu heb ik de .img gemount met Daemon tools, ik krijg dan wel een soort opstartscherm van het spel, maar als ik dan op "install" klik gebeurt er niets...

Wat doe ik fout? :o

Hallo,

Ik heb onlangs het spel Worms gedownload en na uitpakken heb ik een map met 4 bestanden met de extenties .ccd, .cue, .img en .sub.
Nu heb ik de .img gemount met Daemon tools, ik krijg dan wel een soort opstartscherm van het spel, maar als ik dan op "install" klik gebeurt er niets...

Wat doe ik fout? :o

Je Doet Niets Fout ;)

Als Ik Jou Was Zou Ik Dit Proberen !

Deze Computer >> CD-ROM >> Rechterklik >> Open >> Dan Setup Bestant zoeken :)

Groet Luka

als dat niet werkt moet je ff kijken welke van die 3 bestanden het grootst is en die openen met PowerIso en dan uitpakken en dan setup draaien anders doe ie het gewoon niet ;) andere zoeken :D

Je moet de cue file selecteren, dan gaat de rest vanzelf

Je Doet Niets Fout ;)

Als Ik Jou Was Zou Ik Dit Proberen !

Deze Computer >> CD-ROM >> Rechterklik >> Open >> Dan Setup Bestant zoeken :)

Groet Luka

Dit werkte :thumb: hij heeft het spel nu geïnstalleerd, maar... als ik het stel wil opstarten geeft het een error. Hij heeft hiervan een errorlog opgeslagen op mijn pc.

Nu is het zo dat het gaat om het spel Worms Armageddon - New edition. Is een erg oud spel, en ik heb Vista, maar weet van een aantal mensen dat dit bij hen werkt in Vista...

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Welke error is het? Want als we dat niet weten word het lastig.

Heb je trouwens wel een crack geplaatst?

Nou, er staat geen error code of iets dergelijks bij. Wel is er dus een errorlog aangemaakt, dat is zo'n tekstbestand met een hele lap aan gegevens waar ik geen wijs uit kan...

Ik heb geen crack geplaatst nee, maar die kan ik ook niet vinden in de map met de gedwonloade bestanden :confused:

Crack staat meestal op de gemounte cd/dvd in een map met de naam van de uploaders.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan