Gedownloade muziek speelt niet af

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Als ik via newsbinpro iets gedownload heb, komt het in een map te staan op mijn tweede harde schijf. Als ik dan via verkenner kijk in die map: bijvoorbeeld alt.binaries.sounds.mp3 en erop klik speelt het nummer zich prima af. Maar zodra ik diezelfde nummers naar een andere map kopieer (om de orde in de chaos te herstellen) dan kunnen diezelfde bestanden niet meer afgespeeld worden... Dat is echt balen, want dan kan ik opnieuw beginnnen met downloaden... Ik kan dan ook niet meer het bestand terug kopieren naar de originele map want dan krijg ik bijgevoegde foutmelding.. Wie kan me helpen dit op te lossen??? Ik word er gek van...

hallo
het kan zijn dat dat downloadprogramma nog aanstaat of dat er dat mp3 op het moment van kopieren geupload word.
schakel je download progje geheel uit en probeer het dan te kopieren.

als ik newsbinpro uitzet, kan ik het nog steeds niet kopieren... worden er ergens tijdelijke bestanden opgeslagen denk? of blijft newsbinpro toch nog gedeeltelijk draaien ofzo? zal ik dan eerst mijn pc opnieuw moeten opstarten? of ben de bestanden dan zeker kwijt? t is wel raar dat ik ze wel kan kopieren naar een map toe, maar daarna niet meer terug..

Geplaatst door maikel9
hallo
het kan zijn dat dat downloadprogramma nog aanstaat of dat er dat mp3 op het moment van kopieren geupload word.
schakel je download progje geheel uit en probeer het dan te kopieren.

Even ter verduidelijking, downloaden via Newsbinpro(newsservers) is iets heel anders dan bv. kazaa.

Je download met dit programma vanaf de nieuwsservers.
De manier van downloaden is niet in vergelijking tot het downloaden met P2P programma's.

Wil je je erin verdiepen, neem hier eens een kijkje.

Eenmaal gewend om te downloaden vanuit de binaries, wil je niet anders meer.

Mvg Patrick

maar t is niet mogelijk om de bestanden uit hun orignele map te halen ?? zonder dat ze niet meer werken?

En idd ik ben er al verslaafd aan geworden.. gaat super in de binaries..

Geplaatst door DaanM
maar t is niet mogelijk om de bestanden uit hun orignele map te halen ?? zonder dat ze niet meer werken?

En idd ik ben er al verslaafd aan geworden.. gaat super in de binaries..

Je hebt alle bestanden compleet binnengekregen?
Anders ff repareren met de Par2 bestanden.
Misschien dat dit een belemmering is om het te kopieeeren naar een andere map.

Mvg Patrick

ik heb op die site gekeken... maar geen antwoord kunnen vinden.. wel een heel bruikbare site.. thanks..

enne.. het waren allemaal losse mp3 bestanden.. zonder pars.. dus ik dacht die per artiest te kopieren naar een nieuw gemaakte map (om te organiseren).. maar daarna spelen ze niet meer af.. Dus dat is mijn probleem..

Dus je krijgt ze wel gekopieerd?
Met welk programma speel je de bestanden af?
Rechtsklik anders eens op het gekopieerde nummer, en kies voor "openen met"

Zoek nu naar het programma, waarmee je altijd je muziek afspeelt.

Mvg Patrick

Ook bij gedownloade MP3 bestanden kunnen incompleet zijn.
Waren er geen Par2 bestanden geupload?

Mvg Patrick

als ze in de nieuwsgroepmap binnengekomen zijn kan ik ze zo afspelen door er dubbel op te klikken.. windows media player.. en daarna kan ik ze kopieren in de daarvoor gemaakte map.. en vanaf dat moment zijn ze niet meer af te spelen... en ook niet meer terug of ergens anders heen te kopieren...

Is dit met alle muziek wat je download, of alleen bij 1 cd?

Om welke muziek gaat het? FTD nummer?

Mvg Patrick

ik had verschillende cd's binnengehaald van verschillende artiesten.. billy idol.. ilse de lange.. stef bos.. en al die nummers kwamen in dezelfde map te staan.. dus ik dacht ze netjes in een eigen mapje te zetten en toen begon het..
ik geloof dat ik dat vorige week ook een keer had met filmbestandjes.. alles rar bestanden die binnenwaren gekomen.. dus ik het dat probleem steeds..

die andere map heb ik in dezelfde binariesmap gezet.. zie bijlage...

Ik heb even geen antwoord meer.
Mijn ogen vallen dicht.;)
Morgen(vandaag) brainstormen we verder.
Sorry.

Mvg Patrick

ik wacht geduldig af.. thanks alvast voor meedenken.. en trusten voor nou!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan