gedownloade spellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kosterkeeltsie

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2009
ok ik heb nu m'n xbox en had 2 vraagjes.

stel 'n vriend heeft gta ofzo, en ik leen die cd en sla het op op mijn hdd, kan ik dan als ik later die cd terug geef nogsteeds spelen?

ook vroeg ik me af, als ik een spel download en die op usb stick zet en in m'n xbox stop
kan ik het dan spelen? (zonder om te bouwen)

dan zou microsoft het wel heel erg makkelijk hebben gemaakt denk je niet :) :d

Nee :D

Het ombouwen is sowieso al best lastig, en je moet steeds de software daarvoor updaten. Daar komt ook nog eens bij dat als je niet de goede software gebruikt/ ergens een lek zit, dat je daarvoor gebannd kunt worden van xbox live.

De functie van het opslaan is niks meer dan dat de disc minder hoeft te draaien als hij erin zit en je dat speelt, zodat hij minder geluid maakt.

Laatst bewerkt:
De functie van het opslaan is niks meer dan dat de disc minder hoeft te draaien als hij erin zit en je dat speelt, zodat hij minder geluid maakt.

Ik denk eerder dat het spel op de schijf geinstalleerd word. Net zoals bij de PS3. Puur om te zorgen dat het spel beter presteert. Wat dus niet betekend dat de schijf niet meer hoeft rond te draaien.

Tijdens het gamen op de PC, stopt de CD drive toch ook niet met lezen?

.

nee maar omdat ik hier las op het forum dat je je spellen op kon slaan en ze dus niet telkens in je xbox hoeft te doen dacht ik dat het zo ook mogelijk was om te spelen

@Probleempjes

De xbox maakt meer lawaai dan de ps3, dus ik denk dat het daarin verschilt. Ik merk namelijk duidelijk het verschil tussen een geinstalleerd spel en een niet-geinstaleerd spel bij het geluid. Vandaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan