Geef uw Productiecode op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jos380se

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2014
Hallo allemaal,

Mijn naam is Jos en ben nieuw hier ,ik heb 't volgende probleem;

Enkele weken geleden is windows 7 opnieuw op m'n laptop geinstalleerd.
Als ik nu mijn harde schijf aansluit en een bestand wil openen komt ie met een venster voor de dag,
Geef uw productcode op.

Hoe kan ik dit oplossen ?

Ga naar de persoon die hem instaleerde.
Als het een legale versie is moet hij die hebben.

Blijkbaar heeft de persoon die Windows op je laptop heeft geïnstalleerd, niet de productcode opgegeven. Deze productcode staat op een sticker op je laptop, als deze in ieder geval geleverd werd met Windows 7 ;)

Invoeren en de activatiestappen doorlopen zou het probleem moeten oplossen.

Misschien nu kan je met ProductKey eigen windows sr.nr. zien ?

Dat zou hetzelfde zijn, wanneer ik mijn glazen bol tevoorschijn haal, om de serialkey op te vragen. M.a.w. Dit is dus zinloos, zolang je geen productcode hebt ingevoerd. :cool:

:o Weet dan niet, ik heb zelf nooit nog zonder sr.nr. windows geinstaleerd maar weet zeker dat je met die viewer sr.nr kan zien ( als met die geinstaleerd is ! ) :(

Laatst bewerkt:
Je kunt alleen iets uitlezen wat al eerder is ingevoerd. En aangezien TS de vraag krijgt om dit nr. in te voeren lijkt het mij sterk dat dit gaat werken.

Maar dat bedoel ik ook met ''als met die geinstaleerd is !'' :D

Enkele weken geleden is windows 7 opnieuw op m'n laptop geïnstalleerd.
Indien je laptop met Windows 7 kwam, zit er een sticker onderop de laptop met je key.
Die moet je dan invoeren.

Tenzij diegene er een andere versie opgezet heeft, dan werkt dat niet.

Vraagje: was er een reden voor herinstallatie en had je laptop geen recoverypartitie zodat je terug kon naar fabrieksinstellingen, zodat je gewoon je eigen Windows zou houden?

Beste Jos380se,

Ik heb je vraag verplaatst van harddisk naar windows 7 aangezien de vraag hier beter op zijn plaats staat. Veel succes met je vraag.

Dat is niet van toepassing. Tijdens de installatie kun je dit overslaan om op een later tijdstip (binnen 30 dagen) de productcode in te voeren. Je hebt dan in feite een testperiode.

Maar jij bent, zoals ik het begrepen heb, al zo goed als door de proefperiode heen, dus je zal de sleutel moeten invoeren.

Indien je laptop met Windows 7 kwam, zit er een sticker onderop de laptop met je key.
Die moet je dan invoeren.

Tenzij diegene er een andere versie opgezet heeft, dan werkt dat niet.

Vraagje: was er een reden voor herinstallatie en had je laptop geen recoverypartitie zodat je terug kon naar fabrieksinstellingen, zodat je gewoon je eigen Windows zou houden?

Laptop begon heel traag te worden toen heeft een collega de windows er op gezet.
Heb nog de code onder op de laptop ingevoerd maar hielp niet.

dan is dat niet de code die toebehoort aan de Windows versie die er nu op staat. Als je collega wel exact dezelfde versie had geïnstalleerd, had je deze kunnen activeren met de code onderop je laptop.

dan is dat niet de code die toebehoort aan de Windows versie die er nu op staat. Als je collega wel exact dezelfde versie had geïnstalleerd, had je deze kunnen activeren met de code onderop je laptop.

Dan had ik deze vraag hier ook niet hoeven te plaatsen , dan was ik er al uit:D

Met wat je vertelt hebt, vrees ik dat je windows opnieuw moet installeren. Als je een code hebt, dan moet je nogeens goed op de sticker kijken. Onder de code staat voor welke versie deze code is. Let ook op de taal. Je kan niet Windows HP Swahilli installeren met die code. Ik bedoel dat je waarschijnlijk een Nederlandse versie van W7 moet installeren, en ook nog de goede versie.

Je

Laatst bewerkt:
Met wat je verteldt hebt, vrees ik dat je windows opnieuw moet installeren. Als je een code hebt, dan moet je nogeens goed op de sticker kijken. Onder de code staat voor welke versie deze code is. Let ook op de taal. Je kan niet Windows HP Swahilli installeren met die code. Ik bedoel dat je waarschijnlijk een Nederlandse versie van W7 moet installeren.

Je
Dank je voor 't antwoord , ik zal de collega eens aan de jas trekken.

Ik heb windows al lang niet meer met code geïnstalleerd.
Er zijn versies op het net die ook zonder kunnen.....unattended

Beste kostenzer, wil je alsjeblieft niet op Helpmij gaan aanmoedigen illegale software te gaan gebruiken ? Vraagsteller wil gewoon op een legale manier zijn Windows geactiveerd hebben.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan