geeft 5 seconde beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

apiedoedoe

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2007
hoi mijn packardbell monitor geeft voor maar 5 seconde beeld en dan is het zwart en als je het aan en uit zet dan doet ie het zelfde

serial no: 110795213186.

Mijn monitor geeft voor zeker 5 uren beeld en dan pas is het zwart en als je het aan en uit zet dan doet ie het zelfde.

Heb je het echt niet door...............?

Vertel nu eerst eens wat je zélf al hebt geprobeerd om het op te lossen / m.a.w. wat het dus níet kan zijn.

En wat je vraag om hulp betreft. Ik heb je enige tijd geleden (in je toetsenbord topic) een advies gegeven. Je hebt echter nooit meer de moeite genomen om te antwoorden. Hulp vragen is één ding, degenen die je proberen te helpen een beetje fatsoenlijk behandelen door terug te koppelen of een probleem is opgelost / of niet, hoort daar óók bij.

Laatst bewerkt:
srry man

ik heb op google gezocht en vond niks dus ik dacht mischien weet iemand hier wat van

maar ik weet al genoeg

dankje wel :thumb:

Je blijft het maar niet begrijpen.........
met

"Wat heb je zélf al geprobeerd",

wordt o.a. bedoeld:

1. heb je alle kabels gecontroleerd?
2. heb je de stekkers gecontroleerd?
3. heb je de monitor op een andere computer geprobeerd?

Op Google kun je niet controleren of er mogelijk een kabeltje of stekkertje wat los zit.
Pas dán wordt het zinvol om híer je vraag te stellen.
Gelet op je leeftijd mag je toch verwachten dat dit soort dingen een beetje voor de hand liggen en niet te ingewikkeld zijn om te checken en het ons te vertellen vóórdat je je vraag stelt!

Laatst bewerkt:
Goed, als je dat allemaal hebt uitgeprobeerd EN je zou het hebben vermeld dat je dat allemaal al had gedaan, dan had ik in mijn eerste antwoord geschreven:

dús de monitor is stuk! (Laat 'm even nakijken)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan