Geeft aan beschadigt maar bij anderen niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco282

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2006
Hallo,

Ik heb laatste tijd veel last van dat die dit weergeeft
zo`n melding als

kan blabla niet uitpakken je hebt te weinig ruimte of geen plaats voor wisselbestand of het bestand .CAB bestand is beschadigt

dit zou beide bijna niet kunnen voorkomen

aangezien ik ene schijf 20 gb vrij heb en andere 70

wisselbestand is 2500 MB m`n eigen DDRAM is 512 mb

beschadigt lijkt me sterk want hij geeft het al aan als ik msn probeer te instaleren:S
en bij skype en bij allerlei programa`s:S
Windows defender
WMP 11

etc etc etc

ik raak hier behoorlijk geiriteert aan

iemand enig idee?

Laatst bewerkt:
Dit gevonden, misschien ook hier van toepassing:

Het RAM- of cachegeheugen van de computer is slecht of bestaat uit ongelijke componenten. U maakt bijvoorbeeld gebruik van verschillende soorten of verschillende snelheden voor de RAM-geheugenmodules. Ook al lijkt Windows zonder problemen te werken, dan nog kan de extra belasting van het uitpakken van bestanden en het verkrijgen van toegang tot de schijf bijdragen tot decodeerfouten
unquote

okej m`n ene kaartje is 133 mhz m`n andere 200 mhz

maar nu m`n vraag... waarom deed die het vroeger wel dan?

Wat ook kan zijn is dat je een groot bestand probeert uit te pakken op een Fat32 partitie.

Je kunt in XP op een Fat32 partitie geen bestanden boven de 4 GB aanmaken/uitpakken.

EDIT: Let er ook op dat veel uitpakprogramma's op de C: schijf proberen hun tijdelijke bestanden neer te zetten. Is de C: schijf Fat32, maar de D: schijf (waar het uit te pakken bestand op staat) Ntfs, dan kun je toch in de problemen komen, omdat bij het uitpakken op C: tijdelijke bestanden geschreven worden, waar dus dan die beperking van 4 GB per bestand geldt...

Tijs.

Laatst bewerkt:
Volgens iemand anders driaaien mijn 2 geheugen kaartjes op dezelfde frequentie

en ik neem aan dat een bestand van 17 mb die op C word opgeslagen en op C word uitgepakt wel zou moeten doen

Hier een voorbeeldje

gewoon simpel msn instaleren want ik zit nu op die msn die standaard in win xp zit:S

jsjshy7.jpg

Maar leg anders uit hoe ik erachter kan komen dat ze niet geleik lopen met snelheid?

ik heb everest ultimate edition dus daar zal t vast wel in staan maar waar precies:P

ps: pc is overgeclockt geweest daarvoor liep die nog goed dus mischien ligt het daaraan
kheb m`n 133 mhz overgeclockt tot 140 mhz dus m`n processor werd van 2.26 naar 2.38 maar toen werd cpu ietsjes te warm dus heb ik gedaan op 136 mhz

daar draait die goed op maar sinds dit gezeur heb ik hem maar op default gezet dus gewoon 133 mhz

maar kan niet snappen dat het daar aan zou kunnen liggen

Stel je virtueel geheugen eens in op "door systeem beheerde grootte"

Of zet hem eerst uit, en reboot, en maak er eentje met een vaste waarde, van b.v. 500mb, het wisselbestand is gedefragmenteerd.

bedoel je dus al het wisselbestand weghalen, dan rebooten, dan weer wisselbestand instellen?

als dat zo is... het werkt iedergeval niet

Laatst bewerkt:
Stel je virtueel geheugen eens in op "door systeem beheerde grootte"

kheb 2 partities

Wisselbestand van C stond op door systeem beheerde grote ne D op minimaal 1500 MB maximaal 2500 MB

dus neem aan dat dat goed moet zijn

ps: kheb ook geprobeert Alleen op m`n eigen ram geheugen te doen maar dat wil dus ook niet

kheb ookal 1 kaartje eruit gehaald om te kijken of het aan de verschillende MHZ snelheden lag maar dat werkte dus ook niet

Heeft anders iemand een mapje met msn 8.1 of 8.0 instalatie bestanden UITGEPAKT

hmmz vaag zonder dat ik iets gedaan heb doet die het

nouwjah hij wilt nu 1 ding niet unzippen en dat is Comand & conquer Tiberium wars Demo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan