Geeft Crossfire problemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

GamerTom

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2011
Hoi,

Als ik bijvoorbeeld BF4 of Watch Dogs wil spelen op de R7 265 in Crossfire, geeft dit dan ook problemen, zodat de GPU's soms niet samenwerken? Ik heb gelezen dat je dan om de dag wel weer de drivers moet updaten.

Bvd,

GamerTom

Zou kunnen, hoeft niet.

Zoals ik al eerder aangegeven heb: neem gewoon een enkele kaart. Dit laat tevens toe om later een tweede erbij te plaatsen.

(en misschien moet je niet voor elk klein dingetje een los topic aanmaken)

:confused: Om de dag drivers updaten ???, en waarom ? voor die twee genoemde games ? is het dat AMD Radeon R7 265 bedoel je ?

Ik zal ook zeggen het zal wel, Watch Dogs is een zware nieuwe game en op als je hoogste ultra manier game spelen wil die kan met 25,1 fps ( beter kan niet ! ) op laagste weer met scherm 5760x1080 krijg je dan ( met die V-kaart ! )26fps, verder BF4 op ultra ( en 1920x1080 ! ) 36,5 fps krijg je met die videokaart meer kan niet, en dat is allemaal ongv. op Windows 7 x64 - Intel Core i7 3960X uitgetest ..

Bron -->http://nl.hardware.info/productinfo/206737/amd-radeon-r7-265#tab:testresultaten

Dus wat aan de hand is en hoezo je zal moeten om de dag updaten ?? een betere videokaart met Open GL ondersteuning kopen ?

Laatst bewerkt:
Maar CrossFire ziet er cooler uit :(
Sorry voor al die topics...

ROYONIX: Wel in CrossFire he...

En waarom is Crossfire slechter dan gewoon 1 goede? Deze samenstelling zit tussen de GTX 760 en 780 in, dus het is niet verkeerd... Deze samenstelling en een GTX 770 kosten hetzelfde, dus volgens mij maakt het niet veel uit. Of zijn er nog veel meer andere dingen bij betrokken dan gewoon benchmarks?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan