geel doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Ik heb een printer de hp 660c
Ik heb een nieuwe patroon geplaatst en de kleur geel doet het niet.
heeft iemand dit al eens meegemaakt en wat zou dat dan kunnen zijn ?
Als ik met een nat doekje over de patroon ga dan zie ik alle drie de kleuren.
wie weet raad??
e d w

Probeer de contactjes in de printer eens schoon te maken.

Zou je niet een algemeen probleem met die printer hebben. Kom verschillende topic's tegen van je, met print problemen.

Kontakten heb ik al gereinigd met alcohol dus dat zou toch goed moeten zijn.
Problemen met mijn printer heb ik inderdaad al eens eerder gehad maar hij heeft het toch weer een hele tijd goed gedaan wat zou er nu weer kunnen zijn?
dat alleen het geel niet meer werkt?
e d w

Kijk eens of het volgende wil werken, heeft mij een keertje geholpen met een "geel probleem" op een HP 710C.
Open Paint en maak een pagina groot geel vlak en druk die af. bij mij begon het geel weer langzaam te werken op de helft van de pagina. Aan het einde werkte geel weer normaal.

e de waele zei:
Kontakten heb ik al gereinigd met alcohol dus dat zou toch goed moeten zijn.
Problemen met mijn printer heb ik inderdaad al eens eerder gehad maar hij heeft het toch weer een hele tijd goed gedaan wat zou er nu weer kunnen zijn?
dat alleen het geel niet meer werkt?
e d w

Crash heeft gelijk. Je hebt veelvuldig problemen met geel, dus dit kan erop wijzen dat het probleem hardwarematig is.

Is het een dure of goedkope printer, en hoe oud is ie?

Een nieuwe printer is tegenwoordig bijna goedkoper als een setje cardridges.

Dan spreek ik natuurlijk niet over een fotoprinter.

Mvg P

e de waele zei:
geboorte datum printer : 24-11-1996
hp deskjet 660c
Dat je printer aardig op leeftijd is, kon ik wel nagaan, die van mij is een nieuwere versie en is ook al heel wat jaren oud.:)
Mischien toch maar kijken voor een nieuwe, ik zie aanbieden vanaf €35,-/ 79,- voor een Hp kleuren printer.

Laatst bewerkt:
e de waele zei:
geboorte datum printer : 24-11-1996
hp deskjet 660c

Een printer van 10 jaar oud?
Ik denk dat je beter kan gaan nadenken over een nieuwe.
Waarvoor wil je de printer gebruiken? Documenten of foto's?

Mvg P

Ik gebruik deze voor een 2e printer ik heb ook nog een epson styles photo rx 425
dus wat is wijsheid ik gooi hem niet graag weg alleen geel weigerd
e d w

Ik ga het proberen in paint als ik iets ontdek geef ik antwoord alvast bedankt voor de probeer tip

Ik heb het gebrobeerd maar er komt geen geel te voorschijn ik ga morgen verder kijken
wat ik kan doen
e d w

Laatst bewerkt:
IK ga toch maar een andere kopen denk ik ik ga mijn zwarte patronen nog op maken en dan gaat hij richting het vuilstort.
e d w

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan