Geel uitroepteken

Status
Niet open voor verdere reacties.

casa14

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2007
kan iemand mij hierbij helpen? Ik heb nergens last van maar toch staat dit er.

Zie afbeelding

Misschien is dit plaatje beter?!:p

Bijlagen

• naamloos.GIF
    naamloos.GIF
    64 KB · Weergaven: 70
  • naamloos.PNG
    naamloos.PNG
    96,1 KB · Weergaven: 55
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.

Hallo

Ik heb je vraag gesplitst uit het ander topic, het is namelijk niet gebruikelijk een vraag in iemand anders zijn/haar vraag te stellen.

Had je alle drivers al geïnstalleerd van je moederbord?
Omdat er twee dezelfde apparaten zichtbaar zijn kan het ook helpen om degene met geel teken te verwijderen en opnieuw op te starten.

Ja sorry ik ben nieuw:o

Waar kan ik die vinden?

Ik weet wel dat ik laatst een nieuwe videokaart heb toegevoegt aan mijn PC (ATI RADEAN X1650) en dat de PC de laatste tijd erg warm is van binnen.

En ik heb wat bestandjes weggegooid van de C-schijf.....:rolleyes:

Bedankt in ieder geval,, ik wist echt niet hoe ik een vraag kon stellen op de forum dus in alle wanhoop maar een vraag bij een ander ingegooid:rolleyes:

Owjah en als ik hem verwijder en opnieuw opstart staat hij er weer..... En als ik drivers wil installeren of de software (zonder CD want de PC geeft het automatisch aan) dan zegt hij iets van fout bij installeren van software,,, blabla....:(

Nog ff een plaatje wat hij zegt bij de foutmelding.:confused:

Ik zag dit op je site... check mijn toegevoegde plaatje!! Ziet er niet best uit voor mn PC:confused:

Bijlagen

• naamloos.PNG
    naamloos.PNG
    35,6 KB · Weergaven: 54
Weet niet wat de bedoeling is, maar je begint over een driver, en nu weer over de temps, gemeten met een ftut progje, die temps kun je beter in de bios aflezen, of met Everest.

Ook door het opgeven van de specs, zou het probleem van die scsi driver sneller op kunnen lossen, weet niet hoeveel raid chips je op je bord hebt, maar als je er maar 1 gebruikt, kun je die andere uitschakelen in de bios.

whooow sorry ik ben niet zo goed met PC's, en dat programma had ik van de site van die kerel gehaal ddi emij hielp....;)

Ja nou ik zit dus met 1 probleem dat is dat uitroepteken,, ik heb er geen last van maar er klopt iets dus niet,,

Ten 2e is mijn PC aardig warm en spelen zoals Archlord crashen daardoor nogal eens:confused:

Wat kan ik hieraan doen?

Wat ik eerder aangaf, geef die SPECS dan eerst eens, zet de uitdraai van Everest als een txt bijlage erbij, of vul die in, bij je "systemen"

Wat zijn SPECS?:o

Is dit het misschien?

:confused:

Bijlagen

• naamloos.PNG
    naamloos.PNG
    24,7 KB · Weergaven: 55
  • naamloos.PNG
    naamloos.PNG
    63,2 KB · Weergaven: 48
Ik zet telkens met het probleem van 100kb,, het bestand dat je aan je bericht toevoegt mag maar max. 100kb zijn:confused:

Maar ik laat morgen de PC wel even naar Norrod brengen:thumb:

Zij weten er vast wel raad mee. ;)

In ieder geval bedankt voor de moeite:rolleyes:

Ik namelijk net nieuwe op deze forum en ik snap er niet echt veel van,, ik kan me voorstellen dat ik langzamerhand irritant begin te woorden:p

Ik hoop dat norrod de boel weer ff op orde brengt,, ff nieuwe koelers en 1tjuh extra en ff alle harware checken ofzow:p

Ik laat wel ff horen wat het was;)

Ik namelijk net nieuwe op deze forum --> Slecht Nederlands, ghehe:D

Deze kerel heeft je vragen samengevoegd, het is niet nodig om iedere keer een nieuw reactie te plaatsten, de knop "aanpassen" werkt ook prima, en zo hou je het overzichtelijk. :)
Ik namelijk net nieuwe op deze forum en ik snap er niet echt veel van,, ik kan me voorstellen dat ik langzamerhand irritant begin te woorden:p
Dat valt best mee hoor, daar is dit forum, je kunt tenslotte niet alles weten zoal sommigen hier. ;)
Laat maar even weten hoe het gegaan is.

Nieuwe ventilator (extra) en drivers voor moederbord geupgrade en alles doet het maar uitropeteken staat er nog.... maarja geen last meer van verder:)

Nee maar de kast is in ieder geval niet meer warm van buiten :thumb:

Misschien dat iemand nog weet hoe ik mn cpu kan koelen?:rolleyes:

Misschien dat iemand nog weet hoe ik mn cpu kan koelen?:rolleyes:
Door te controleren of de ventilator nog goed draait, en het koelblok stofvrij is, deze -indien noodzakelijk- reinigen.
Kijk hierbij wel uit voor statische elektriciteit, doe dit eventueel voorzichtig met een kwastje en zuig het opdwarrelende stof op met de stofzuiger.

Ok bedankt voor je advies:) ventilatoren doen het goed en heb nu 1 extra, de warmte in de kast is veel minder alleen de cpu is 70 graden, ik zal het proberen schoon te maken:thumb:

Met 5 keer kijken en een keer goed doen, geen probleem, toch, of haal er een handige buurman bij, of zoiets.

Ok zal wel lukken maar wat is de bedoeling :) ik heb overal al een koeler zitten ;)

Of is het de bedoeling de cpu koeler te vervangen door een beter :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan