geel ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Hallo
Na een nieuwe installatie zie ik in het apparaatbeheerscherm bij overige apparaten een geel vraagteken staan bij ethernet-controller en bij sm-buscontroller .
Wie kan mij uitleggen wat dat inhoud en wat ik moet doen ?
Mvg Hans

Dat houd in dat de driver niet of niet juist geinstalleerd is.... Heb je drivers van je netwerkkaart en je chipset?

Ik heb de draadloze netwerkkaart geïnstalleerd en kom gewoon op internet .
Chipdrivers , is dat hetzelfde als de moederbord drivers ?

jup, maarehm... zit er niet een utp lankaart in? dan is die waarsch. niet geinstalleerd.

Helemaal geen gele vraagtekens of uitroeptekens meer bij apparaatbeheer? Dan is het goed!

Nog wel? Dan mis je nog drivers, zo simpel is het!

`Ja , die zit erin , maar ik ben draadloos , moet ik de lan dan ook installeren ?
Zijn de gele ? dan weg ?
Hans

als je de lan installeerd ben je weer 1 vraagteken minder :)

CD van het moederbord er in drukken of naar de site van de fabrikant gaan en daar het moederbord opzoeken. Op die manier heb je de nieuwste drivers.

Op de cd gewoon alle drivers die je tegenkomt installeren. Standaard heb je tegenwoordig altijd de audio-, landrivers nodig.

Wellicht is het ook handig om hier te melden bij welke apparaten een uitroepteken staat.

Laatst kwam iemand hier met een onwijs ideaal programma: Driver Genius... deze laat vanalles zien, en download het ook nog voor je.

succes

Bedankt ,
Driver genius was voor mij de oplossing
Geen vraagtekens meer .
Hans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan