geen 4 kanaalsgeluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

yorickpeeren

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2007
Hoi, ik heb een moederbord asus m2n-sli deluxe en werk met windows vista home premium. Moederbord is voorzien voor 4 kanaals geluid, maar ik heb alleen geluid uit de voorste luidsprekers. Ik wil eigenlijk de aansluiting voor de achterste luidsprekers gebruiken om het geluid van mijn computer op een aparte versterker af te spelen. Dit werkte ook zo bij mijn vorige computer. Het rare is als je de luidsprekers test in het instelprogramma, ze dan werken, maar ik krijg geen geluid als ik bijv een film afspeel met media player of een ander programma.

Hoi !

Heb je op de Asus-site gekeken of je de nieuwste geluidschip-drivers hebt voor Vista ?

Greetz,

Harry.

ik had dit al eens gedaan, maar toen werkte het ook niet, dus werk ik nu weer met de standaard audio drivers.

heb net iets ontdekt. als je de luidsprekers test in het instelprogramma dan werken ze wel, alleen heb ik geen geluid in programma's zoals media player of andere

Je kaart testen is 1 ding, ze moet ook nog ingesteld zijn voor multikanaals.
normaal zou dat in orde zijn dan.

luidsprekers zijn ingesteld op 4 kanaals, en ze werken ook in het testprogramma, maar ik krijg gene geluid op de achterste luidsprekers vanuit de programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan