Geen "access" om office te installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0561

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2011
Hallo,

Als ik office probeer te installeren krijg ik na een paar seconden een foutmelding (ik gebruik windows 8 64-bit). Office error.jpg
Daarna heb ik geprobeerd om mijzelf dus eigenaar te maken van die folder. Ik ging dus naar de folder, properties, security, advanced, change owner en via dat verander ik het naar everyone en ik vink replace owner.... aan. Ik klik op apply en dan krijg ik deze errors:Error 2.jpgerror 3.jpg. Dan moet op cancel klikken, anders blijf ik deze errors krijgen.
Daarna ga ik naar auditing, add, select a principal, en selecteer ik weer everyone. Ik vink full control aan, klik op ok en apply. Dan krijg ik weer dezelfde errors als net. Ik zou niet weten hoe ik dus access zou moeten krijgen naar deze map.
Eigenlijk is het best wel grappig dat ik "access" moet hebben om mezelf "access" te kunnen geven. Maar in ieder geval, ik kom er niet uit dus wat hulp zou fijn zijn:)

Alvast bedankt.

Nou, geen idee waar het probleem ligt en of dit helpt. Wellicht kun je hier eens even lezen. Het is vertaald naar het Nederlands. Maar kun je er toch wel wat mee. Even die linkjes lezen voor meer info. Klikje Het is ook het enige zinnige wat ik er over kan vinden. Succes.

Klik met rechts op het installatieprogramma en kies voor uitvoeren als Administrator.

Bedankt voor jullie reacties, Run as Administrator had ik al geprobeerd, maar werkt niet. Ik ga jouw linkjes nu lezen, bedankt.

Edit: ik heb de link gelezen maar ik snap niet precies wat dit met hetgene van mij te maken heeft? Dat is iets met skydrive crashes ofzo.

Laatst bewerkt:
Ik zou eerst proberen om de rechten op een hoger niveau in te stellen (Common Files is een goed startpunt) en je moet ook <Replace all child object permissions...object> aanzetten, anders heb je alleen de rechten voor de bronmap aangepast. Iets dat denk ik ook met je huidige instellingen (gezien de plaatjes) al het probleem zou kunnen zijn. De rechten van nieuwe mappen moet je doorkopiëren naar de onderliggende mappen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan