Geen Accu ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

youriwannet

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2014
Berichten
198
Heb gisteren een Asus memopad 7 gekocht via Usedproducts en vanmiddag ontvangen. Heb m meteen aan de lader gelegd maar kreeg een Accu teken met een vraagteken erin. Ook als ik hem opstart staat er boven in 0% Heb m uitgezet en een tijdje aan de lader gehouden. Start hem weer op maar weer 0% terwijl hij wel gewoon aan blijft ook al heb ik hem van het netstroom af. Heb hem gekocht zonder originele lader. Kan het daar aan liggen ?

Iemand een idee ?
Hij vraagt wel om een systeem update uit te voeren maar kan ie niet doen omdat de accu dan minimaal op 15% moet staan. Maar blijft dus op 0 en kan dus ook niet updaten. :(

Asus memopad 7 ME70C
Alvast bedankt voor uw antwoord ! :thumb:

Groetjes
Youri Wannet
 
Ohw, lekker dan.
Ze zeggen dat ze de apparatuur eerst uitgebreid testen voordat ze de deur weer uitgaan. Niet dus.
Morgen maar weer mailtje sturen. Moest vanmiddag ook al bellen want doosje kwam zonder oplader.

Mvg
 
kijk eens op internet om een accu te kopen

mvg macguy
 
Laatst bewerkt:
Probleem is de lader, daar heb je de originele bij nodig, zelfs een verlengsnoertje wil al roet in het eten gooien.

Heb ook een Asus tablet die niets lust qua laders, alleen de originele, nooit achter gekomen waar het probleem zit.
 
Oke dan wacht ik nog even morgen ontvang ik als het goed is de huidige lader van de tablet.
Dan laat ik het nog wel weten !

Mvg :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan