geen adaptor voor wifi na installeren windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Karin72

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2014
Hallo,

Ik heb hier een pc van Packard Bell ISTART 8300 AIO
en ik krijg geen adapter in apparaatbeheer te zien voor een wifi verbinding

ik heb het forum al na gekeken en ben daar een soort gelijk iets tegen gekomen dus ik hoop dat er voor mij ook een oplossing is.
Het gaat om een pc van een vriendin die ik misschien wel ga overnemen mits er een wifi verbinding kan worden gemaakt.
Zij zegt tegen mij dat ze altijd draadloos heeft gewerkt met deze pc zonder dat er een usb of dommel wordt gebruikt. Dit betekent volgens mij
dat er in de pc kast wel degelijk een wifi ontvanger zit alleen is deze momenteel niet zichtbaar, waarschijnlijk door windows installatie (?)

Ik heb het al geprobeerd met een programma drivereasy en op deze forum zag ik het programma HWinfo maar kom er niet uit. telkens als ik denk ja nu heb ik drivers gevonden krijg ik weer zo'n stom programma waarbij je erg veel troep mee download.

Kan iemand mij helpen?
Dank je wel, Karin
NVIDIA.jpg

Kun je kijken hoe Apparaatbeheer (Start, devmgmt.msc) eruit ziet? Worden daar items weergegeven met gele uitroeptekens/rode kruisjes?

Uh Tobias, daar heeft ze al gekeken ;)

Laatst bewerkt:
HWInfo heeft ze in gekeken, zal niet veel schelen denk ik zo

Laatst bewerkt:
Ik weet niet zeker of HWiNFO wel apparaten weergeeft die wél aanwezig zijn, maar waarvoor géén stuurprogramma is geïnstalleerd.

Ik geloof er niets van dat deze desktop computer beschikt over een ingebouwde Wifi adapter. Dergelijke uitzonderlijke constructies heb ik alleen gezien bij Medion/Aldi desktop pc's.
Ook in de mappen die André heeft aangegeven staan geen Wifi drivers, en ook in de HWInfo in deze webpagina staat nergens een Wifi adapter vermeld.

Tijs.

ja ik heb in apparaatbeheer gekeken en daar staat bij netwerkadapter NVIDIA nForce-netwerkcontroller. Verder geen kruizen of vraagtekens

Laatst bewerkt:
ik heb m laten scannen heel de nacht maar verder dan dat weet ik niet wat ik met dit programma moet of wat ik hier nu precies moet laten zien.
In de map "log"van dit programma staat het volgende
datarecovery 2014-07-11
datarecovery 2014-07-12
log
ws.dmp
wsdatarecoverylib

is dit wat je wilt zien? want de laatste is echt een enorm lang stuk

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Tis dus een PC en dan zit er standaard geen wifi op/in.
Zie ook niets in het enkele PCI slot zitten en kan dus nooit zonder een wifi dongle draadloos zijn genetwerkt.
Laat die vriendin zien hoe ze dat dan deed zou ik zeggen.

dank je wel voor het nakijken, ik zal het zeker nog eens bij mijn vriendin navragen
maar erg bedankt voor alle moeite
groetjes
karin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan