Geen Adresbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

nobody2005

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2005
Ik heb een klein probleempje, Ik heb geen adres balk waar ik een website in kan typen.
Het is geen groot probleem omdat ik mij red met: Start-> Uitvoeren en daar het adres in typen.

Ik heb er nog niet veel aandacht aan besteed met het opzoeken van een oplossing, meschien dat jullie mij kunnen helpen omdat ik iets simpels over het hoofd zie.

Internet: @home Cable
:) :confused:
Alvast bedankt.

Klik met je rechtermuisknop op de balk in IE (waar normaal je adresbalk zou zijn) en zet een vinkje voor "adresbalk"

Succes:)

naamloos.jpg

Heb ik aangevinkt... :confused:

Haal het vinkje voor "werkbalk vergrendelen" weg en ga een beetje slepen. Zoals je ziet staat "Adres" er al. Deze heeft te weinig ruimte. Even het rechte streepje ervoor pakken en naar beneden halen. Nu komt de adresblak weer te voorschijn.

Graag gedaan.

Vink nu wel weer even "werkbalk vergrendelen" aan. Dan staat alles weer vast en is het niet zo dat het weer snel is veranderd.

Adresbalk weg

ik heb hetzelfde probleem.Maar wat k las werk bij mij niet.Ik zie ook nergens adres staan enzo.Hij is ook aangevinkt en niet vergrendelt.Kan iemand mij helpen?

Grts Mar.

Re: Adresbalk weg

Geplaatst door GTS
ik heb hetzelfde probleem.Maar wat k las werk bij mij niet.Ik zie ook nergens adres staan enzo.Hij is ook aangevinkt en niet vergrendelt.Kan iemand mij helpen?

Grts Mar.
Dan is die bij jou nog verder verborgen. Ieder rechtstaant lijntje kan je pakken. Met een beetje verschuiven komt die vanzelf weer tevoorschijn.

Als het niet lukt kan je altijd nog een screenshot maken.

Nee nix te vinde van lijntjes en dingetjes die k kan verschuiven. Hoe maak k n screenshot? Zou t spyware kunne zijn?

Het kan spyware zijn, maar ik wil even een screenshot:
Alt+Printscreen (printscreen zit meestal rechtsbovenop je toetsenbord. Dan ga je naar paint (start->alle programma's->bureauassocoires->paint. Daar doe je Ctrl+V of bewerken->plakken. Daarna kan je de rest van de pagina een beetje weghalen en daarna opslaan. Nu kan je het plaatje uploaden (dit kan op eigen webruimte, maar ook op het forum als bijlage). Let wel op dat het plaatje niet groter als 100kb mag zijn en dat je niet alle bestandstypen kunt gebruiken.

Ik kan m egt nie zo klein krijge. Kan ik je nie maile ofzo met bijlage? Grts GTS

Ik heb jou een e-mail gestuurd. Die zal je zo wel hebben en dan kan je iets terugsturen (met bijlage).

Ik heb hem ontvangen:

Adresbalk1.gif

Ik heb er nummertjes bijgezet voor de duidelijkheid:
1: Deze kan je naar recht schuiven.
2: Deze kan je ook naar recht schuiven.

Ik vraag me alleen af of dit helpt:conf:

Klik met de rechtermuisknop op die balk en controleer nog een keer of er een vinkje staat bij Adresbalk.

Verder kan je nadat je op rechtermuis op die balk heb geklikt nog even klikken op aanpassen. Misschien dat daar nog iets bijstaat. Dit weet ik niet zeker omdat ik met XP werk.

Eventueele grote plaatjes kan je opsturen.

Nee werkt niet.Ik zie wel van die tekens van da je kan schuiven.Maar als k da doe schuift r nix en ckr geen adres.Ik baal egt.K zat trouwens wel in n programma met browser erin. Bitcomet.En toen ging die opeens naar Internetexplorer en gelijk zonder adresbalk. Sindsdien is dat ongeveer.Zou het door da porgramma gekomen zijn.Heb nooit last gehad verdr. Vaag or.

Verwijder Bitcomet even en start opnieuw op.

Als het probleem is verholpen is dit ontstaan door Bitcomet.
Als er geen verschil is kan je het altijd nog installeren.

Kan je die balken ook niet naar beneden schuiven?

Ben nog an t downloade.Daarna zal k het probere.Nee naar beneden kan ook niet.Missn zijn r bestanden beschadigt? Er is nog geen versie 7 ckr.Anders kom k die installeren.Maja.Of missn nog n x opnieuw IE 6 ofzo installleren missn help dat.

Hoi. Ik had Bit Comet geuninstalled men op nieuw opgestart.Maar had geen effect. Helaas.Zit nix anders op dan ermee te leven. Ik weet t anders ook niet.???
Grts.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan