geen adresboeken in outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmtje

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2008
werk sinds kort met outlook 2007 icm Business contact manager. mijn contactpersonen, zakelijke contactpersonen zitten bomvol met personen maar vindt deze niet terug bij het maken van een mail. Daar wil ik een mail sturen aan en kiezen uit de adresboeken. deze is echter leeg.
Normaal gesproken ga je dan naar extra, accountinstellingen, adresboeken. het outlook adresboek staat er wel maar als je er op klikt is het volgende scherm leeg. een nieuwe toevoegen kan helaas niet omdat er al een instaat ????? wie kan me helpen.
txs
mmtje

Hoi,

Rechtsklikken op de betreffende contactpersonenmap
In snelmenu op 'Eigenschappen'
Tabblad 'Adresboek van Outlook'
Vinkje bij 'Deze map weergeven als ....'

En nu?

helaas

Hoi,

Rechtsklikken op de betreffende contactpersonenmap
In snelmenu op 'Eigenschappen'
Tabblad 'Adresboek van Outlook'
Vinkje bij 'Deze map weergeven als ....'

En nu?

Teun,
het vinkje kan ik daar niet aanzetten omdat dit op een of andere wijze disabled is///

vinkje zetten lukt niet

Teun,
het vinkje kan ik daar niet aanzetten omdat dit op een of andere wijze disabled is??
grt
mm

Hoi,

Dan is dit w.s. een conactpersonenmap 'onder' BCM ..... ?
Ik heb hier niet de beschikking over BCM, maar weet wél dat je ergens in Outlook in kunt stellen dat je niet de contactpersonen onder Persoonlijke mappen, maar die onder BCM als standaard-adresboek wilt gebruiken.

Da's even zoeken dus, want nogmaals, ik kan je de stappen niet uitleggen.

pst en bcm

Teun,
ook de bcm mappen kunnen niet gevinkt worden. je zou denken dat je zowel de persoonlijke als bcm mappen moet kunnen aanspreken als adresboeken. op een of andere manier zit er iets onder water niet goed.
grt

mmtje,

Ik heb hetzelfde probleem en nog geen oplossing gevonden, jij al wel?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan