geen afbeelding te zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

marleen40

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2005
Ik heb op een site www.slide.com een foto show gemaakt voor mijn site..
Maar ik krijg alleen een vierkantje te zien met daarin een rood vierkantje een blauw rondje en een blauw driehoekje.
Ik heb op java getest die was goed macromedia flash ook gedownload maar krijg nog niets te zien
Ik denk toch dat ik iets mist of zo iets want op de laptop krijg ik het wel te zien
Wat zou er niet goed zijn

marleen

ja die had ik ook al gedownload http://members.chello.nl/jwdejong/pagina10.html
bij me dochter op de pc en om me laptop en bij andere mensen werk het gewoon behalve op mijn pc

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
slideshow

Als ik het goed lees op de site, dan begrijp ik dat je een slideshow kunt maken en vervolgens kunt plaatsen op die site. En niet op je eigen site. Ik sluit me aan bij Muurhond dat een link naar www.slide.com wel kan helpen.

Nico

vreemd want op me laptop zie ik ze wel en op de pc's hier in huis zie ik ze ook behalve op deze pc maar goed ik stuur wel een maitlje naar die site toe

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Hier doet die slide het ook.

Is je Windows helemaal up-to-date en welke versie van Internet Explorer gebruik je?

ja windows is up-to-date IE 7

Verwijder je Temporary Internet Files etc es.

(in IE7; Extra-Internetopties, tabblad Algemeen en dan de knop Verwijderen en daar alles verwijderen)

dat doe ik iedere dag dus daar lig het ook niet aan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan