Geen afbeelding zichtbaar in handtekening

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goliath

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2002
Hoe krijg ik het voor mekaar dat de afbeelding die ik in mijn e-mailhandtekening heb geplaatst ook terug weergegeven wordt bij het opmaken van een nieuwe mail? Momenteel staat er een rood kruisje op de plaats van de afbeelding en is die niet (meer) zichtbaar (het lukte in het begin wel, nu vreemd genoeg niet meer). Ik werk met Outlook 2003.

Wat voor emailindeling staat bij jou onder Extra, opties, emailindeling?

Berichtindeling = HTML
Het vinkje bij "Microsoft Office 2003 gebruiken..." staat aan.

En daarmee is mijn ingeving gelijk getorpedeerd......................

De oplossing is als volgt: je mag de afbeelding niet rechtstreeks plakken in de handtekening (dat lukt wel maar dan blijft de afbeelding niet behouden en wordt ze vervangen door een kruisje). Je moet eerst op de knop 'Geavanceerd' klikken in de handtekening. Dan wordt Word gestart als editor. Wanneer je daar dan je tekening/foto plakt, blijft de afbeelding zichtbaar en wordt ze niet vervangen door een kruisje. Simpel maar je moet het weten...

Nu je het beschrijft kan ik zeggen, klopt, dat wist ik. Door 2 opmerkingen in jouw startbericht ging ik er vanuit dat je die fase reeds was gepasseerd:
"de afbeelding die ik in mijn e-mailhandtekening heb geplaatst"
"het lukte in het begin wel, nu vreemd genoeg niet meer.

Met name door die 1e opmerking dacht ik dat he de handtekeningeditor reeds had gebruikt.
Maar dat maakt niet meer uit, het werkt weer en daar gaat het om.

Misschien nog wel een aanvullende tip : nu je die handtekeningeneditor hebt gevonden, zul je ook gezien hebben dat je meer dan één handtekening kunt aanmaken en gebruiken, afhankelijk van het soort mailtje / geadresseerde dat je gebruikt.

Laatst bewerkt:
@anbo; Graag een eigen vraag maken a.u.b. Het is niet netjes om in een ander zijn of haar vraag jouw probleem aan de orde te stellen. Bovendien is het verwarrend voor de helpers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan