Geen afbeeldingen in Vista Media Center

Status
Niet open voor verdere reacties.

DONOVAN

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2001
Berichten
614
Hoi,

Ik dacht laat ik eens kijken hoe dat Media Center werkt in Vista Ultimate.
Zag er gelikt uit dus ik heb wat mappen met muziek en afbeeldingen toegevoegd. De muziek is zichtbaar en speelt ook naar behoren af. Als ik echter naar Afbeeldingen ga krijg ik wel mappen te zien maar zonder voorbeeld plaatjes erop. Hij laat ook onderin zien hoeveel bestanden er in de map zit. Als ik de map open zie ik van al mijn foto's de bestandsnaam te zien, maar zodra ik er één wil openen krijg ik de melding: De afbeelding kan niet worden weergegeven.
Ik heb geprobeerd om de mappen niet meer te selecteren en daarna opnieuw te selecteren, maar dat heeft niet geholpen. Ik kan ook nergens een reset vinden in MC. Na wat googlen en lezen op www kom ik meerdere mensen tegen met ditzelfde probleem. Er wordt zelfs vaak gezegd dat het iets met Nero te maken zou hebben.

Wat ook vreemd is is dat als ik bv een map deselcteer hij nog steeds zichtbaar blijft in MC. Ik heb bv mijn muziekmap verwijderd en als ik MC open kan ik gewoon nog steeds al mijn muziek zien en openen/afluisteren/bewerken. Ik denk echt dat ik MC moet resetten omdat hij helemaal van slag lijkt.

Is er iemand die me kan vertellen hoe ik dit oplossen kan? Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan