Geen afbeeldingen meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPG
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JPG

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2007
Hallo,
Sedert een tweetal dagen zie ik geen afbeeldingen meer als ik IE 8 opstart - (Met Firefox is alles OK)
Mijn opstartpagina = Google maar hier zie ik dus alleen de zoekbalk maar geen Logo of andere afbeelding.
Wanneer ik naar een of andere site ga dan zijn de meeste afbeeldingen niet zichtbaar - wel een vakje met een rood kruisje.
Zelfs hier in dit programma kan ik geen pictogrammen, noch iconen zien van personen die boodschappen hebben ingegeven.

Ik heb reeds verschillende zaken uitgevoerd zoals een volledige scan met AdAware, volledige scan met Malware en registerscan maar niets helpt.

Bij IE - Extra - Internetopties - Geavanceerd - Multimedia staan Afbeeldingen weergeven aangekruist !

Kan iemand mij a.u.b. verder helpen ?

Alvast dank bij voorbaat.

Hallo JPG. Probeer deze eens eerst, menu extra, dan internetopties, ga naar tab geavanceerd, dan knop opnieuw instellen.

Dag manamana,

Bedankt voor je reactie.

Heb ik inderdaad ook reeds geprobeerd maar geen resultaat.

Groetjes

Ja, Lange Pier, had ik ook reeds gevonden en na alles uitgeprobeed te hebben - geen resultaat

Het is trouwens ook zo dat ik de afbeelding die rechts in jou bericht staat niet zie, alleen een vierkant met rood kruisje !
Ook de afbeeldingen bij jullie namen links van de berichten zie ik niet. Dit zijn kleine rechthoeken met rood kruisje erin.

Toch bedankt voor je bericht.

http://winhelponline.com/fixes/png_fix.zip

Probeer een regfix voor Vista eens, werkt ook in W7, uitpakken en het bestand als admin uitvoeren of dubbelklikken, importeren in regedit kan ook.

PS, je kunt natuurlijk ook een herstelpunt terugzetten naar een datum van voor het probleem.

Laatst bewerkt:
Hallo,
Dank je wel Lange Pier !!

Probleem is blijkbaar opgelost :=))

Via de door jou opgegeven link is alles ineens terug OK

Nogmaals heel hartelijk dank hiervoor !

Groetjes allemaal !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan