Geen afbeeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Kat

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Beste allemaal,

Sinds kort heb ik Fire fox geinstalleerd.
Alles gaat goed behalve dat het bepaalde afbeeldingen niet laat zien , die in IE wel te zien waren oa.op deze site :
www.maltairport.com.

Hij laat in dat geval het logo van Quick Time zien.
Waar kan ik dit veranderen ?
Vr.gr, B.Kat

geen plaatjes

zo te horen gaat het niet zozeer om plaatjes maar om quicktime filmpje. als je een quicktime logo te zien krijgt kan het zijn dat de plugin bijvoorbeeld niet geinstalleerd. even op de pagina van firefox rondsnuffelen hoe je quicktime plugin daarvoor kunt installeren.

als het ECHT de plaatjes zijn even proberen als de firewall uitgezet is bijv.

groeten,
--ap

geen afbeeldingen.

Karuna,
Jij geeft aan dat het hier waarschijnlijk gaat om filmpjes, maar dat is niet het geval. Het zijn echt wel gewone plaatjes .
Ook op de site : www.oad.nl krijg ik geen plaatjes te zien ,alleen open stukken met tekst er onder ,terwijl in IE er wel degelijk plaatjes van vakantie gebieden staan.
Hoe verder / java is geinstalleerd.
Vr .gr. B.Kat

oops :)

prima, heb nog even gekeken voor je want ik heb firefox zelf ook geinstalleerd. en in ieder geval op de oad.nl heb ik hetzelfde probleem. html broncode even bekeken en ik zag dat er javascript wordt gebruikt om de plaatjes te laten zien. kan heel goed dat firefox hier niet mee om kan gaan omdat er geen standaard is voor javascript.

je kunt proberen om de laatste versie van firefox op te halen maar als dat niet helpt ligt het aan de site zelf en hoe dat is opgebouwd, en niet aan enige instellingen van uw kant ;)

groeten,
--ap

Geen afbeeldingen.

Beste.......,
Allemaal bedankt voor het meedenken over mijn probleem.
Het is niet opgelost , door de nieuwste versie van Firefox te installeren veranderde er ook niets ten aanzien van vele internet pagina's en moet ik toch maar besluiten om terug te gaan naar IE.
Helaas want ik zou wel eens een keer verlost willen worden van al die lekken in IE.
Nogmaals bedankt,
Vr.gr, B.Kat

andere browser

graag gedaan en als laatste tip zou je als andere alternatieve browser "Opera" nog kunnen proberen
deze werkt ook heel goed.

--ap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan