Geen agenda in Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

kirst1102

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2007
Hallo,

Wie kan me helpen aan een versie van Outlook waar de agenda in zit? Ik heb een Office Pakket maar daat zit de outlook niet in. Wie heeft ergens een versie liggen waar Outlook net agenda in zit?

Of weet hoe ik er aan kan komen via internet?

Alvast bedankt!

Das vreemd in iedere MS Office versie is outlook standaard toegevoegt.

Heb je office al eens opnieuw geinstalleerd. Dan moet er een keuze staan voor outlook.

En om welke versie van Office gaat het.

Das vreemd in iedere MS Office versie is outlook standaard toegevoegt.

Heb je office al eens opnieuw geinstalleerd. Dan moet er een keuze staan voor outlook.

En om welke versie van Office gaat het.

Exact War.....
Ik gebruik MsOffice al vanaf vesie '97 en vanaf het begin heeft ook Outlook (dus mét agenda) in het pakket gezeten

De studenten versie van Office heeft alleen Word en Excel en Powerpoint. Zo is er per versie een andere samenstelling en dus ook een andere prijs. Je kunt wel een losse outlook versie kopen maar dat "slechts" 149 Euro:evil:

Anders een rondneuzen op het internet voor gratis agenda's

Ron

De studenten versie van Office heeft alleen Word en Excel en Powerpoint. Zo is er per versie een andere samenstelling en dus ook een andere prijs. Je kunt wel een losse outlook versie kopen maar dat "slechts" 149 Euro:evil:

Anders een rondneuzen op het internet voor gratis agenda's

Ron

Aha: MsOffice2007 :p

Ja daar heb ik dus ook over lopen 'kankeren' bij Microsoft.
Bestaande klanten zoals ik die al jaren Outlook gebruiken zitten bij overstap naar 2007 dus gebakken aan een duurdere versie dan die voor docent/student.
Wéér zo'n 'truc' van microsof

inderdaad het is de studentenversie, kostte ook gewoon 180 euro hoor. Maar nu zit ik dus zonder agenda.

tips waar ik kan zoeken op het internet?

Alvast bedankt!

jakkes dat is dan dubbelop zuur. Nou ja gelukkig heb ik er wel veel plezier van. Ik kwam er nu pas achter dat er geen agenda in Outlook zat en las ergens dat dit standaard in het Office pakket zit. Niet in het mijne dus! Pech!

Niemand tips waar ik het gratis vandaan kan halen? Want ik geloof dat zo'n outlookversie nog 150 euro kost? Dat vind ik dan wel weer zonde... Ik heb het voor mijn studie nodig, de agenda...

Nou ja ... in Vista zélf zit een agenda.
En heb je je account bij Gmail .... die beschikt er ook over

Ok bedankt allemaal, ik ga toch maar voor een andere versie van Outlook kijken.

Thnx!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan