geen analoge tv bij media center

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcgrunn

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
ik heb media center opnieuw geinstalleerd op mijn pc, maar nu ik de tv aan het instellen ben krijg ik bij tv aanbieders alleen digitale opties....hoe krijg ik analoge zenders weer terug, zodat ik die optie kan kiezen?

dit was voorheen nooit zo

ook heb ik nog een geel uitroepteken staan bij PCI device wat houdt dit in en hoe krijg ik deze drivers geinstalleerd?

Laatst bewerkt:
optie analoge tv verdwenen

Ik heb hetzelfde probleem: Na het plaatsen en ook weer verwijderen van een tweede tvtuner..
De optie analoge tv is verdwenen in de mediacenter tv signaal setup.

Wie weet raad?

vr groet, Ployd

bij mij was het zo dat de splitter kapot was....en toen deze was vervangen, was het bij mij goed....

ik heb media center opnieuw geinstalleerd op mijn pc, maar nu ik de tv aan het instellen ben krijg ik bij tv aanbieders alleen digitale opties....hoe krijg ik analoge zenders weer terug, zodat ik die optie kan kiezen?

dit was voorheen nooit zo

ook heb ik nog een geel uitroepteken staan bij PCI device wat houdt dit in en hoe krijg ik deze drivers geinstalleerd?

Geen uitroepteken wil zeggen dat er een driver niet goed is geinstalleerd, zoeken naar het vermoeden van de tv kaart en denk dat je het snelst uit je problemen bent.

Geen analoog signaal in MCE na verwijderen enkele programma's

Net als een aantal vorige sprekers heb ik na het verwijderen van enkele programma's geen TV signaal meer in mij MCE. Ik moet de installatie procedure doorlopen en dan verschijnen er alleen digitale signalen in de keuzelijst. Codecs of cyberlink powerDVD installeren verhelpt het probleem niet.
Heeft iemand een suggestie?

Geen analoge TV

Hallo,

Ik zit nog steeds met ditzelfde probleem: Geen analoge TV in MCE,
Nadat ik Nederland heb gekozen staat er direct ANTENNE.
Mijn vraag is of iemand hier al een oplossing voor heeft gevonden.
Powerdvd installeren heeft geen effect gehad.
Wie helpt mij? :(

daar had ik ook last van.
ik heb inderdaad eerst power dvd en dergelijke geinstaleerd deed het nogsteeds niet toen heb ik TV Enhancer geinstalleerd en toen kon in MCE ook analoge lijnen kiezen.

Ik weet niet zeker of dit het is ben nu namenlijk niet thuis. Ik heb het thuis liggen.
ftp://ftp.dell.com/video/R177801.EXE

PS.
Laat even weten of het geholpen heeft.
zo niet dan ga ik ergens anders naar toe linken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan