Geen apparaten in apparaatbeheer, geen internet connecties, geen plug&play detectie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timothy271

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
Hoi iedereen,

wel zoals de titel zegt opent er in mijn vista geen internet connecties, geen usb's worden gedetecteerd en er staan geen apparaten in apparaatbeheerd.
Dit probleem hebk veel op internet terug gevonden voor XP maar dit is vista home premium

Ik heb gemerkt dat er precies geen SP 1 & SP 2 opstaat. Maar als ik die installeer komt er een foutmelding. In services heb ik ook niet veel mogenlijkheden om iets te kunnen starten of stoppen, is dat normaal?

Helaas weet ik niet de exacte oplossing voor je probleem. Echter, na het doorlezen van een stuk of wat door jou gestarte topics bekruipt mij het gevoel dat je érg veel experimenteert met je pc zonder dat je vooraf de consequenties overziet.
Zou je probleem niet de oorzaak kunnen zijn van het experimenteren met bepaalde software zodat mogelijk met systeemherstel de door het experiment aangberachte wijzigingen weer teniet worden gedaan?

Helaas weet ik niet de exacte oplossing voor je probleem. Echter, na het doorlezen van een stuk of wat door jou gestarte topics bekruipt mij het gevoel dat je érg veel experimenteert met je pc zonder dat je vooraf de consequenties overziet.
Zou je probleem niet de oorzaak kunnen zijn van het experimenteren met bepaalde software zodat mogelijk met systeemherstel de door het experiment aangberachte wijzigingen weer teniet worden gedaan?

Hoi, neen dit is mijn stiefbroer zijn pc, en deze heeft er geen systeemherstel opstaan -.-
Dom he...
Bij mijn pc neem ik voldoende backups ;)

Systeemherstel zit in elke XP, Vista en 7, tenzij het door de gebruiker zelf is uitgeschakeld.

Systeemherstel zit in elke XP, Vista en 7, tenzij het door de gebruiker zelf is uitgeschakeld.

Hoi,

ik zie net dat het er blijkbaar toch opstaat maar mogelijk niet juist werkt. Dat geeft toch de melding.
Zoals ik al meer en meer begin te vermoeden zit er iets niet juist in de services. Hier gaat het over de Volume Shadow Copy...

Is er een manier om deze terug standaard te zetten? eventueel met cd?

Hoi,

ik zie net dat het er blijkbaar toch opstaat maar mogelijk niet juist werkt. Dat geeft toch de melding.
Zoals ik al meer en meer begin te vermoeden zit er iets niet juist in de services. Hier gaat het over de Volume Shadow Copy...

Is er een manier om deze terug standaard te zetten? eventueel met cd?

Apparaatbeheer kan ik terug zien, alles werkt buiten de netwerkconnectie maar ik zal hiervoor een nieuw topic starten ;) vermits de titel niet echt meer iets zegt over het probleem

Mvg Timothy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan