Geen "automatische" verbinding met draadloos modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gunneweg

Verenigingslid
Lid geworden
22 okt 2002
Besturingssysteem
Windows 10 22H2
Ik heb sinds kort een draadloos modem van UPC, de Thomson TWG870U.
Het probleem is dat bij het opstarten van de PC de modem niet automatisch wordt verbonden, hoewel dat wel is ingeschakeld in het netwerkcentrum.
Tevens de optie "Verbinding met een beschikbaar voorkeur netwerk maken" is aangevinkt.
Ik moet het netwerk rechtsonder aanklikken en dan op "verbinding maken" klikken waarna de verbinding tot stand komt.
Zijn de overige netwerken die zichtbaar zijn te verwijderen?
Ik heb Windows 7 ultimate

als je op eigenscahppen klikt als je verbinding hebt met je netwerk kan je dan niet "Ook proberen verbinding maken wanneer het netwerk niks uitzend" aanvinken en testen of het dan wel werkt.
De draadloos netwerk van windows7 geeft automastisch alle draadloze netwerken aan die in de omgeving zijn. dit is niet weg te krijgen behalve als de beheerder van het netwerk hem insteld als "Verborgen".

Een weekje weg geweest, de optie "Ook proberen verbinding maken wanneer het netwerk niks uitzend" aangevinkt maar dat maakt geen verschil.
Ik moet nog steeds handmatig de verbinding tot stand brengen.

Iemand een oplossing?

Anders moet is voor 10 ct per minuut bij UPC alle voorgeprogrammeerde vragen gaan beantwoorden zonder dat er daarna een zinnig antwoord komt.

Is er niemand die een oplossing heeft voor het automatisch verbinden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan