geen beeld acer 7520g

Status
Niet open voor verdere reacties.

christy35

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 okt 2009
ik heb sind juli 2008 een acer 7520g laptop .ik zou niemand een acer aanraden maar daar gaat het niet om.ikheb spontaan geen beeld meer met deze laptop ik had een avond ervoor er nog mee gewerkt en sochtends zet ik hem aan en toen deed ie niks "meer en toen nog een keer opgestart en kreeg toen een blauw beeld en dacht dat mijn harde schijf kapot was ,ik heb een nieuwe harde schijf erin gedaan en nu krijg ik alleen een zwart scherm ik heb hem toen op een externe scherm aangesloten en kreeg daar ook geen beeld.deze laptop is 16 maanden oud en heb er alleen maar problemen mee weet iemand een oplossing .

Wat is er mis met Acer? Ik heb al meer dan 2 jaar een Acer Aspire, nooit problemen mee gehad.

de laptop deed ook allerlei rare dingen als spontaan afslaan .heb iemand een idee wat het kan zijn ?

nix mis met acer volgens mij. mijn vriend heeft precies zelfde probleem met zijn toshiba sattlelite van 10 minuten oud :shocked:

maar mijn acer is ook dood hoor :P

volgens mij niets aan te doen...

Heb je al gekeken of je misschien een kappot ram module heb? Als je een ram heb waarvan je weet dat ie goed is. probeer dan je andere rams uit de laptop te halen en dan zet de goeie ram in de laptop en kijk of de laptop dan wel aangat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan