Geen beeld bij divx film???

Status
Niet open voor verdere reacties.

agaroud9

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2007
Hallo,

Ik ben Toufik en ik heb een vraag:Ik heb laatst een divx film gedownload.Als ik hem open met Windows Media Player staat er:bezig met codec ophalen.....codec gevonden.En dan zou je denken dat je je film ziet maar....NEE!! Hij geeft geen beeld aan terwijl ik op de achtergrond de film gewoon hoor.Weet iemand hoe ik dit kan oplossen.Ik ben heel erg kwaad!!!:mad::mad:Want ik heb hier wel 3 dagen zitten downloaden om die film!!

Alvast bedankt en ik hoop een reactie:thumb:

Groet:Toufik

hey wufu ik heb die codecpack van jou gedownload en nu speelt hem af op windows media player alleen heb ik nu een vraag.Ik wil die film weer converteren naar dvd formaat en dan branden op een dvdtje.Speelt ie hem dan nog wel af op mijn dvd-speler???

Ja als je hem converteer naar dvd formaat wel:)

Laatst bewerkt:
oke maar nu nog een vraag: Door die codecpack heeft die film nu ondertitelig er bij want directvobsub zit er ook bij.Als ik hem dan converteer naar dvd-formaat gaat die ondertiteling er dan uit of blijft het standaard in de film??

Volgens mij ervaringen brandt je dan de ondertiteling in de film:)

Oh sorry ik begrijp je niet bedoel je dus als ik de film heb geconferteerd dat de ondertiteling die directvobsub erin heeft gezet eruit gaat en dat ik zelf een ondertiteling van internet erin moet zetten toch???

Ja je moet een ondertitel van internet halen en dan gaan converteren dan krijg je een film op dvd-formaat met ondertiteling

ok bedankt voor alles wufu.Dus alles samegevat is het gewoon de divx film converteren en de ondertiteling er bij zetten en als ik hem afspeel op de dvd-speler krijg ik gewoon beeld:thumb:

Nee tijdens het converteren moet je ook de ondertitel erbij houden:)

ok maar voor alle duidelijkheid de ondertiteling van die directvobsub verdwijnt en ik ga zelf op zoek naar de ondertiteling van de film:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan