geen beeld bij games

Status
Niet open voor verdere reacties.

tikus

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2003
Berichten
222
Had mijn browser veranderd van Internet Explorer naar FireFox. Beviel niet, weer terug naar IE, ditmaal trapje hoger: versie 9. Helaas hebben we nu geen beeld meer als er g
ames/spelletjes worden gespeeld (kleinkinderen die spelletjes via internet spelen). Iemand enig idee welk programma ik kwijt ben en hoe die weer te verkrijgen?
 
Probeer Flash eens opnieuw te installeren.

Start -> Configuratiescherm -> Programma's en software -> Flash deinstalleren

Ga naar http://get.adobe.com/nl/flashplayer/ en haal het vinkje weg bij "Ja, installeer McAfee Security Scan Plus". Laat het downloaden en installeren. (Her)Start de browser, en probeer weer een spel te spelen. Werkt het nu wel?
 
Bedankt voor je advies; helaas heeft het geen resultaat opgeleverd.
Nog andere ideeën?

Vast bedankt
 
Rechtsklik in het venster van het spel (dus in het zwarte scherm), wat krijg je dan te zien? Maak er desnoods een screenshot van en post 'm hier op het forum.
 
probleem met beeld

ik las net het bericht en het kan zijn dat je IE9 moet downgraden naar IE8 dat is op zich best lastig als je het nog nooit gedaan hebt maar het is op zich heel makkelijk. je moet eerst IE9 deinstalleren via start -> control panel -> programs ininstal programs, daar zoek je IE9 op en deinstalleren klikken. daarna ga je naar firefox die je hebt geinstalleerd (als je die gedeinstalleerd hebt moet je die ff opnieuw installeren) en zoek je IE8 op en die installeer je dan

groetjes en succes:thumb:
 
Wacht even, waarom raad jij IE9 in eerste instantie af? Installeren.. deinstalleren.. herinstalleren.. goedemorgen zeg..
 
nee ik raad 9 af maar geen 8 ik gebruik zelf 8 en met 9 had ik zelf ook problemen daarom

IE9 is leuk als je een touchscreen hebt maar op een gewone laptop of desktop werkt het niet naar behoren
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Noem eens een paar dingen dan? Ik kan namelijk geen slecht ding over IE9 vinden.
 
zoals het beeld bij spellen was bij mij verdwenen, ik kon de computer niet meer normaal gebruiken (werd super traag) terwijl ik toch windows 7 heb dus daar zou het gewoon op moeten werken is dat genoeg. dit allemaal omdat ik IE9 had geinstalleerd en heel mijn klas had er problemen mee (opleiding ICT)

oww ja heb een 1TB schijf in de pc
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan