Peter_Evers
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 dec 2003
Hey, allemaal
Ik was een oude computer weer is in elkaar aan het zetten nadat hij uit elkaar was gehaalt door mij.
Voordat ik hem uit elkaar haalde werkte alles.
Nu heb ik een paar probleempjes en vraagjes.
btw, ik kan me niet meer zo goed herrineren hoe alles eruit zag omdat het al een paar maanden geleden was toen ik hem uit elkaar haalde
Computer 100mhz
niet veel geheugen
Harddisk Carviar 2420
Dingen die ik heb gedaan
* Is een audio kaart persee nodig(Zonder CD-rom speler)
^Deze kaart heb ik eruit gehaald
* Harddisk eruit gehaald
* Floppy drive eruit
Nu heb ik de floppy drive er weer in gezet werkt prima, de audio kaart heb ik erin gezet zonder aansluiting op cd-rom(Ik heb er geen cd-rom speler in)
Als ik de harddisk erin zet en aansluit op zo'n brede kabel(Weet niet precies meer hoe die heet) en op zo'n kleine met 4 punten, gaat de computer aan en krijg ik geen beeld. Als ik de brede kabel eruit trek doet ie het weer wel, ik heb verschillende combinaties geprobeerd met de kabels maar nog niks werkt.
Wat moet ik doen?
Groeten Peter
Ik was een oude computer weer is in elkaar aan het zetten nadat hij uit elkaar was gehaalt door mij.
Voordat ik hem uit elkaar haalde werkte alles.
Nu heb ik een paar probleempjes en vraagjes.
btw, ik kan me niet meer zo goed herrineren hoe alles eruit zag omdat het al een paar maanden geleden was toen ik hem uit elkaar haalde
Computer 100mhz
niet veel geheugen

Harddisk Carviar 2420
Dingen die ik heb gedaan
* Is een audio kaart persee nodig(Zonder CD-rom speler)
^Deze kaart heb ik eruit gehaald
* Harddisk eruit gehaald
* Floppy drive eruit
Nu heb ik de floppy drive er weer in gezet werkt prima, de audio kaart heb ik erin gezet zonder aansluiting op cd-rom(Ik heb er geen cd-rom speler in)
Als ik de harddisk erin zet en aansluit op zo'n brede kabel(Weet niet precies meer hoe die heet) en op zo'n kleine met 4 punten, gaat de computer aan en krijg ik geen beeld. Als ik de brede kabel eruit trek doet ie het weer wel, ik heb verschillende combinaties geprobeerd met de kabels maar nog niks werkt.
Wat moet ik doen?
Groeten Peter