Geen beeld bij het opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjuna12

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2005
Berichten
10
Mijne heren
Gewoonlijk staat mij PC 24 uur aan ,alleen de monitor doe ik dan uit als ik niet achter de pc bent . nu het volgende : bij het aanmaken van de monitor krijg ik nu een blauw met vierkante lijnen. Ik dach dat mijn video kaart het begegeven had zo koop ik een andere en het plaatst het in de pc.Pc opgestart maar krijg vervolgens weer die rot vierkante lijnen ,ik kom de pc niet meer in. allles draait naar behoren bijhet opstarten , maar krijg geen beeld. wat kan ik hier aan doen! Elke suggestie of oplossing is welkom,want ik zit letterlijk met mijn handen in mijn haar:shocked: :confused:

Groetjes

Arjuna12
 
Heb je al getest met andere monitors?

Kan je eventueel een foto uploaden van dat blauwe scherm met die vierkante lijnen?

Stond je pc reeds aan toen het probleem de kop op stak? Of had je hem pas opgezet? Maw: had je al een normaal beeld gekregen toen sinds je systeem actief was?

Hoor je de normale geluiden als je je pc opzet? (biepje, etc...)
 
In de eerste instantie dacht ik dat de monitor het probleem was, die heb ik op een andere pc gecheck en die werkte gewoon.

By the way de pc stond aan ,alleen de monitor stond uit. Voor dit probleem had ik normaal beeld, en de pc draaide als een trein.

Bij het aanmaken van de pc zie je de lichtjes op het toetsenbord wel aangaan en dan meteen weer uit gaan. normaal brand er altijd een lep lampje.

De PC HOOR JE WEL DRAAIEN MAAR GEEN BEELD

Dacht dat het de grafissche kaart was en een andere gekocht bij de media mark , aangesloten maar het probleem bleef het zelfde.. Het beeld is een vierkante blokjesv erdeeld scherm net als een dam bord maar wit met in het midden 3x 4 blokjes blaauw gevuld.

Helaas kan ik geen foto uploaden ,heb geen digi

Bij het plaatsen van dit bericht zit ik op mijn werk
 
Laatst bewerkt:
neen,

Dat gaat moeilijk zonder beeld

PS : ik vermoed dat er geen contact is tussen de monitor en de pc

Want als ik de monitor ontkoppel krijg ik de zelfde resultaat ,als wanneer het gekoppeld is
 
heb je al eens naar de geluiden geluisterd als ie pas opstaat?
 
Heb ja al eens een andere monitor op de PC aangesloten?

Ron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan