Geen beeld bij het streamen van filmpjes

• Onderwerp starter Onderwerp starter Poon
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Poon

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2005
Hallo,

Ik heb al een tijdje het probleem bij het streamen van filmpjes dat ik wel geluid heb maar geen beeld. Naja een heeeeel klein beetje wat wazige vlekken maar echt heeel weinig.
Ik gebruik quicktime voor het streamen van de filmpjes.

wie kan mij helpen?

en als je nou flash player download en installeert?

zelfde soort probleem

Ik wil deze vraag wat verder uitbereiden omdat ik gelijk soort probleem heb.
Namelijk: ik werk met vista (tja) en met IE 7. Eerst werken het filmpje dat op website staan wel b.v. van http://www.dumpert.nl , volgens mij werken deze filmpjes niet meer nadat de registry is opgeruimd enkele weken geleden. Nu werken het filmpje van yourtube nog wel maar van Dumper en Metacafe niet meer. Ik kan de button om een filmpje wel zien maar als ik ze open klik dan lijkt het of de computer het filmpje opstart maar dan zie je niks. Bij Dumper lijkt de commentaren onder filmpje naar boven geschoven. En bij Metacafe zie ik alleen een wit vlak waar het filmpje opgestart had moeten worden. Bij alle twee website krijg ik geen fout meldingen. Om het probleem te takelen heb ik al een nieuwe Flash speler geïnstalleerd en o.a. alle ActiveX busturing elementen aan gezet, verder heb de nieuwe JAVA speler geïnstalleerd. Heeft iemand nog een idee? Wat ik nog kan proberen?

Met vriendelijke groet Roberto

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan