geen beeld bij laptop aan externe Lcd scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

camarofrank

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2005
Hallo ik ben Franky en ik heb sinds kort een LCD scherm 32"gekocht, nu wil ik mijn laptop m.b.v. een SVGA kabel aansluiten aan dit scherm voor bureaublad op de 32". Alles werkt maar als ik in Windows Media Player een videofilpmje wil afspelen dan speelt ie op de laptop wel met beeld maar op de 32"lcd speelt ie ook af maar krijg ik i.p.v. beeld een zwart vlak te zien. Ik heb de resolutie op de laptop al lager gezet maar dit haalt niks uit , ook heb ik een nieuwere versie monitordriver geinstalleerd maar ook niks. Rara wie kan miij helpen?

Groeten Franky

Nou net even geprobeerd en gewoon weer niks ik begrijp er niks van. Word er een beetje moedeloos van eerlijk gezegd.

Franky

Kijk eens bij eigenschappen voor beeldscherm, of je een optie hebt om de instelling te veranderen van custom naar home.

Kun je bij de Display Properties, tabblad Settings (De Nederlandse tekst weet ik even niet) niet kiezen uit twee displays?? Als je dat wel kunt, moet je de 32" als display 1 instellen.
Omdat mediaplayer met een soort overlay werkt (de video wordt over een -bijna- zwart vlak geprojecteerd) doet-ie het alleen goed op het primaire scherm.

Nou ik ben eruit na diep graven in het beeldschermmenu kwam ik terecht bij instellingen in dit menu moest ik dus bij weergave het beeld omschakelen van laptop naar externe monitor. Nu heb ik dus beeld op mijn lcd maar niet op de laptop. Ik moet schijnbaar dus iedere keer omschakelen als ik de lcd wil gebruiken. Enfin dat moet dan dus maar, ik ben in ieder geval blij dat ik beeld op de lcd heb. In ieder geval bedankt voor alle reacties.

Franky

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan