Geen beeld bij nieuwe monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

J.O.L.

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2004
Beste mensen,

Via Azerty heb ik dit weekend een nieuwe, samengestelde pc ontvangen met monitor.

- Samsung SyncMaster 226BW
- Asus EN8800GT,512MB, GDDR3, PCI Express x16

Windows is voorgeinstalleerd. Bij het opstarten krijg ik geen beeld. Alleen een melding linksboven knipperend "analog" en "digital".

Kan iemand aangeven waar het probleem kan liggen? Ik heb de kabel voor digitaal gebruikt.

Alvast bedankt.

Heb je ook al een andere monitor geprobeerd?

Heb je deze pc zelf in elkaar gezet?
Je hoort geen piepjes wanneer je de pc opstart?

Ik heb hier 1 andere monitor, maar dat is een oudere met zo'n andere kabel...
De pc is door Azerty in elkaar gezet en getest. Ik hoor geen piepjes nee..

Zit er geen DVI naar VGA blokje bij je videokaart?

Zal eens kijken...

Nee helaas...

Laatst bewerkt:
Heb je de nieuwe monitor al op een andere pc geprobeerd? Of zit je dan weer met de aansluiting?

Probeer anders bij vrienden/buren/familie of je op hun computer de monitor aan zou mogen sluiten.

Heb je de nieuwe monitor al op een andere pc geprobeerd? Of zit je dan weer met de aansluiting?

Probeer anders bij vrienden/buren/familie of je op hun computer de monitor aan zou mogen sluiten.

De nieuwe monitor op mn oude pc moet wel passen. Dit ga ik vnvd proberen.

De nieuwe pc met een andere monitor wordt lastig gezien de digitale aansluiting. Waar koop je zo'n dvg naar avi blokje en hoe ziet het eruit?

Bvd.

De blokjes zien er zo uit
dvi-vga.jpg

Aan de ene kant (Bovenste stuk) zit de DVI-aansluiting, aan de andere kant die voor VGA.

Vaak zitten ze bij je videokaart, maar het kan best zijn dat dat al een tijdje niet meer standaard is. Om speciaal zo een aan te schaffen lijkt me beetje onzin.

Inmiddels heb ik de monitor op de oude pc geprobeerd en deze werkte gewoon direct. Misschien dat ik nog een ander scherm uit kan proberen vanavond, al denk ik dat dit weinig zal uithalen... Contact met Azerty loopt, dus goede kans dat de kast terug moet... :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan