Geen beeld bij opstarten 1e keer

Status
Niet open voor verdere reacties.

DefectGun

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2011
Beste helpmij'ers,

Ik heb op 27 mei een nieuwe pc gekocht, zelf samengesteld en alles. Maar nu heb ik mijn beeld, muis, speakerset en toetsenbord aangesloten. Maar je hoort hem draaien, maar het beeld blijft zwart. Het beeldscherm doet het wel, want ik heb hem ook al op deze pc aangesloten, zonder problemen. De bedrading werkt wel: als ik het draad van het scherm naar de pc niet aansluit zegt ie: Geen kabel aangesloten. Als ik hem wel aansluit en de pc aanzet, dan zegt hij: Geen videosignaal.

Dit zijn de specificaties van mijn systeem:

Acer LED Monitor V223HQBOb 21.5" (zwart)
Cooler Master Midi Tower Elite 330 ATX, No PSU (zwart-zilver)
EVGA Videokaart PCI-e GeForce GTX460 1GB 2xDVI/HDMI
Intel Core i5 2500 3.30GHz 6MB Box
Intel PCI-e Adapter EXPI9301CT LAN 1000Mbit Bulk
Logitech Toetsenbord Ultra Flat
Microsoft Windows 7 Home Premium SP1 NL 1u 64bit OEM
MSI H67MA-E45 B3 iH67, SATA600 RAID, USB3.0
Recom Casefan 9225BY 92mm
Recom Voeding Power Engine 600 Plus 600W
Samsung DVD-/+/RAM SH-S223C 22x/22x/12x SATA Bulk (zwart)
Samsung Harddisk 3.5" 1TB, SATA300, 32MB, HD103SJ
Transcend 2x4GB, DDR3, PC10666, CL9, Jetram
Trust Speakerset SP-3150 2.1

Weet iemand wat mijn probleem is?

B.v.d.

@stein100

Hoe hij krijgt hem niet aan dus en probleem zit voor het opstarten van windows dus :o

Heb ik nog niet kunnen doen, want ik zie niks. Ik weet dat mijn beeldscherm het wel doet, omdat ik hem op deze pc (mijn oude) heb aangesloten, waarop hij het wel deed.

Hoi,

Neem aan dat je extra voeding stekers op de kaart hebt aan gesloten.

Geen idee, ik heb hem besteld en laten assembleren bij 4launch. Dus ik denk dat zij daar wel aan hebben gedacht. Anders moeten zijn het maar oplossen... :evil:. Maar ze hebben nog niet van zich laten horen (ze zijn ook nog niet open).

Nog andere ideeën? :confused:

Hoi,

Was in de veronderstelling dat je hem zelf had gebouwd ik zou dan toch even als eerste contact opnemen met 4launch neem aan dat hun hem daar wel getest hebben misschien bij vervoer wat los geraakt maar laten hun je maar even begeleiden i.v.m. je garantie dat zou ik doen.

Vanaf 13.00 uur kan je bellen maar dat geldt volgens mij alleen voor het afhalen je kan volgens mij nu wel bellen en misschien dat je vanmiddag wel langs kan komen ik zie dat je ook in Eindhoven woont

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie Modag, wanneer 4launch opengaat, zal ik gelijk contact met ze opnemen. Mocht er iets in de situatie verandert zijn zoals die nu is, dan zal ik zeker van me laten horen.

Zeker bij een nieuwe pc met garantie: lekker zelf afblijven en teruggaan naar de winkel!:thumb::thumb:

Topic verplaatst van aankoop/upgraden---->W7.

(heeft verder niets meer met een aankoop/upgrade te maken)

Probleem eindelijk opgelost: Mijn beeld heeft een VGA aansluiting, de computer ook. Nu blijkt dat windows het signaal van het beeld eerst doorstuurt naar de DVI poort. Ik hoefde alleen maar een verloopstukje te hebben om mijn VGA op de DVI poort aan te sluiten.

Bedankt voor alle reacties!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan