Geen beeld bij opstarten computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkie123

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2009
Hallo Forumgebruikers

Ik heb een HP 3360.nl PC. Toen ik hem laatst gewoon wilde opstarten gaf hij geen beeld meer, het scherm bleef gewoon zwart en zei: No input.

Ik heb een andere pc op het scherm aangesloten (HP w1907s) en dat werkt wel (ik stuur dit bericht via die pc en het scherm dus). Ook heb ik mijn pc op een ander scherm aangesloten maar geen beeld.

Daarna pc opengemaakt, gekeken of alles goed zat aangesloten en het nodige stof van de videokaart en andere componenten afgehaald. Maar nog steeds geen beeld.

Ook heb ik een mail gestuurd naar HP, wat ik terug krijg is dit:
Uit uw e-mail blijkt dat het probleem wordt veroorzaakt door een hardwarematig defect aan uw computer.

Dat had ik zelf ook nog wel kunnen bedenken:confused:

Ook al geprobeerd de bios te resetten, maar de usb poort werk waarschijnlijk niet want het lampje op de usb-stick van mijn draadloos toetsenbord brand niet als ik toetsen indruk. Met een bedraad toetsenbord lukt het ook niet.

Ik ben ten einde raad, weten jullie misschien hoe dit komt en/of hoe ik dit op kan lossen. Ik ga morgen met HP bellen of ze mijn PC kunnen fixen, maar ik vrees van niet aangezien hij volgens mij geen garantie meer heeft:mad:.

Hallo.

Al eens gedacht dat de videokaart stuk kan zijn.
Als je een andere ter beschikking hebt even die er in zetten en kijken wat hij dan doet.
Doet hij dan ook niets dan horen we het wel weer zodat we je verder kunnen helpen.

Groeten Cees.

:thumb::thumb:

Bedankt voor je reactie

Ik dacht in eerste instantie ook dat het aan de videokaart lag, ik ga inderdaad eens proberen er een andere videokaart in te stoppen. Maar ik weet niet zeker of ik er nu een bijdehand heb.

Ik zal de resultaten hier dan posten.

ik heb nog wel een videokaart liggen, maar die past er niet in:confused: komt uit een oudere pc.
Vanavond ga ik hem naar de Mediamarkt brengen en die gaan kijken wat er mee aan de hand is .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan