Geen beeld bij Opstarten pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

HuzenE

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2009
Hallo allemaal'

Ik heb al een aantal x een vraag gepost hier omdat ik problemen met mijn pc had, maar doordat we er jammer genoeg niet uit kwamen heb ik inmiddels alles in mijn pc vervangen zoals : voeding
Moederbord
Hardeschijf
En heb mijn pc al een aantal x naar Arzerty heen gebracht.
Nu kwamen ze bij Azerty er achter dat ik 2 verschillende DDR2 Geheugenbankjes in mijn pc had zitten ( verschillende chipsets ) en die konden daardoor niet samen werken.
Omdat ik op mijn nieuwe moederbord 4 slots heb zitten ( 2 rechts , 2 links ) hebben ze er 1 recht en 1 links geplaatst zodat ze niet meer samen werken maar ik wel 4GB DDR2 geheugen heb.
Nu heb ik alleen na het plaatsen van mijn nieuwe moederbord ( zie bijlage ) problemen met mijn beeldscherm.
Hij heeft als ik hem normaal opstart geen signaal , ik moet dus ook eerst mijn beeldscherm aanzetten en wachten tot hij standby gaat en dan pas mijn pc aanzetten om beeld te krijgen ( ook dit werkt niet altijd )

Nu is mijn vraag zal dit aan mijn geheugen kunnen liggen ??
Ook heeft hij erg veel tijd nodig bij het opstarten, als ik geen beeld heb zet ik hem dus weer uit en start dan weer op , dat duurt dan erg lang en blijft lang op het beeld van moederbord staan.
Voor de rest doet hij alles perfect en ik het ouwe probleem ( vast lopen ) verholpen

Graag hoor ik wat jullie er over denken ( ben zelf van mening dat het aan mijn Ram ligt )

Mvg Erik

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan