Geen beeld bij opstarten van pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yavanna

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2007
Hoi,

Als ik men vaste pc opstart, dan licht men moitor op het oranje lampje wordt groen,(zoals normaal).

Maar ik krijg geen beeld, ik krijg regelmatig een biepje te horen, ik heb de ide schijf los gekoppeld, normaal zou ik dan tenminste de bios moeten zien, maar nee hoor niks, het lampje op mijn scherm blijft wel groen, het gaat over mijn on-board vga kaart, ik probeerde reeds met een andere kaaart, maar deze gaf geen reactie...

Mijn systeem is: Packerd Bell I MEDIA XP 7500 RW

zie: http://support.packardbell.com/benl/...&pn=P480403013

Groetjes, Yannick

kan iemand me helpen aub

Kan er me iemand helpen aub?

Monitor ook al aan een andere PC geprobeerd? Kan zijn dat monitor kaduuk is? Kabels e.d. gecontroleerd (breuk e.d.)

Laatst bewerkt:
Ja want ik gebruik de monitor normaal op een andere computer, en deze is nog vrij recent, dat is een ACER AL1912 (19inch tft scherm) het scherm werkt nog prima...

Hmmm, als de monitor goed is maar je krijgt totaal geen beeld dan moet het of aan je videokaart liggen of misschien zelf je moederboard o.i.d? Je hoort geen piepjes (BIOS)?

Werkt nog steeds niet...

Ik heb de batterij er uit gehaald, de jumper verplaatst...

Maar men scherm geeft nog steeds niets weer, alleen het lampje dat weergeeft dat er een signaal is licht op naar groen ipv oranje...

Helpmij aub...

ik weet echt niet wat te doen, het werkt zelfs niet met een andere vga kaart...

Video kaartje of moeder board is kapoere denk ik. ik vrees je moederboard, vervangen miscchien? of je video kaart vervangen

het is een onboard vga, en ik weet niet als ik er een andere kaart insteek hoe deze te activeren...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan